Yeni Ne Var ?

30 Nisan 2012 Pazartesi

Clinique Surge Eye Shadow

 Clinique ikili farı neden mor renk aldığımı anlamış değilim sanki çok mor far sürermişim gibi -.-
Yumuşak sürülmesi kolay -o minicik aplikatörle bile kolay uygulanıyor- karışması kolay amaaa o mor renk sürdükten bi saat sonra soluyor fara bi şey olmuyor ama renk gidiyor neden olduğunu anlamış değilim -.- bu farla ilgili tek olumsuzluk bu ,diğer renklerde var mı bilmiyorum

 Yumuşak bir far, yumuşak aplikatör kullanınca farın üstü pütür pütür oluyor.Yoğun bir renk istediğinizde bu pütürlüklerin üstüne gidebilirsiniz.
Renk görüldüğü gibi şampanya ve ametist moru :D Ametist morunu ben buldum sanırım :D









Clinique far için şunları söylemiş ;
Colour Surge Eye Shadow İkili Far
En sevilen renklerin mükemmel birleşimi. Tek bir dokunuşla kremsi ve yoğun bir renk sağlar. Hafif formül, uzun süre kalıcıdır. Üst üste uygulayarak daha yoğun renk elde edebilir ya da karıştırarak kullanabilirsiniz. Oftalmoloji testinden geçmiştir.
Formül: Pudra
Tavsiye edilen azami perakende satış fiyatı: 68 TL

1 yorum:

  1. :D bende kendime hiç yakıştıramıyorum ama yakıştırmanın bi yolu vardır diye düşünüyorum bi gün bulacağım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...