Yeni Ne Var ?

26 Nisan 2012 Perşembe

MAC smokey blue crushed metalic pigment kit


MAC holiday koleksiyonun da satışa çıkan bu pigmentleri niye aldığımı bilmiyorum :D
Çok hoşlar aslında ancak ben beyaz renk dışında kullanamadım.Benim kullanmam için biraz fazla simli.
Hatta sırf sim :D



Belki bi gün kullanırım diye düşünüyorum :D






 gri beyaz mavi ve siyah metalik renkteler fotoğraflarda fazla yansıtamasam da çok parlaklar.
Yumuşaklar ve yapıları biraz topak topak.
Kullanırken ten makyajınızı sona saklamak en güvenli yol olacaktır nasıl olduğunu anlamadan yüzünüz sim oluyor :D
 Sanırım şu beyaz renk uğruna aldım bu pigment setini :D kar gibi o.o
 ağırlıkları da oldukça iyi zaten hergün kullanılacak şeyler değiller bunlar da evladiyelik diyebileceğimiz ürünlerden :D




 Parlaklığı yansıtabilmek umuduyla bi de flashlı çektim :D

2 yorum:

  1. oyyy çok beğendim D makyaj dolabını kurcalaysım geldi kuzu ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kurcala kurcala odaya girenin eğlencesi benim çekmeceler zaten :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...