Yeni Ne Var ?

1 Haziran 2012 Cuma

essence xxxl shine lipgloss 17 fabulous fuchsia




 Eveeet essence'ler daha bu sabah geldi bende merakla gratis'e gittim tabiki.Neye baksam kafam karıştı bende denemek için bir oje bir lipgloss aldım.Rujlar benim için fazla inci bitirişli geldi.Aslında parfümlü oluşundan korkmuştum ki çok şükür rahatsız etmedi glossun kokusu.




 Gloss yapış yapış değil hafif bir yoğunluğu var.Çilekli dondurma gibi kokuyor sanki.Kalıcılığı azdan ortaya diyebilirim bunda benim ruj yeme alışkanlığımda var ve yapışkan olmayanlar olanlara göre daha az kalıcı diye düşünüyorum.Bol bol simli.Dudağınızla hissetmeye çalışmadıkça simler pütürlü his vermiyor.Bu renk 17 fabulous fuchsia ama internette baktığım kadarıyla bu daha çok 5 numara bi etiket hatası olduğunu düşünüyorum çünkü ambalajda değil etikette renk yazmışlar.Gayet pembe yani mor fuşya felan değil.
Markanın fiyatları çok uygun gloss 5,50 gibi bişeydi fişi atmışım :/ ve 5ml
Fiyatlar uygun kalitesi de fena sayılmaz denenmeye değer buldum markayı :)   İnternet sitesi için essence.eu                                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...