Yeni Ne Var ?

2 Mayıs 2012 Çarşamba

MAC Redhead mineralize skin finish


Mac msflerin ne kadar ünlü olduğu malum.Koleksiyonda çıkan ve en çabuk tükenen ürünlerden biri msfler.Tabi line da olanları da var hatta en son reel sexy deki lightscapede msf yi koleksiyon çıktığından 2 saat sonra bulamadım ama kalıcı olcağını öğrendim çok sevindim :D

Redhead msf naturally koleksiyonunda satışa çıkmıştı.Ondan öncede başka bir koleksiyonda satulmıştı.

Benim en sevdiğim malzemelerimden biri.Açıktan koyuya 4 ton var.En açık tonu elmacıklarınızın üst kısmına aydınlatıcı olarak uygulayabilirsiniz.En koyu tonu çok pigmentli olduğundan biraz dikkatli uygulamak gerekiyor.Allık kullanmak istemediğiniz zaman yanaklarınızı daha az ve daha doğal vurgulamak istediğiniz zaman kullanabilirsiniz.








Bu swatch benim değil temptelia dan aldım.Ben yanlışlıkla silmişim :/






Ürün 9gr bu da baya bereketli demek :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...