Yeni Ne Var ?

26 Haziran 2012 Salı

MAC Heavenly Creature Collection


                    MAC Heavenly Creature Collection
















Postlarımıza bir son dakika koleksiyonuyla ara veriyoruz !!! Saçmalıyor olabilirim affedin bu koleksiyonu nasıl olur da görmem ne ara internette haberi dolandı hiç bilmiyorum ama bunlara bayıldımmm !
MAC mineral ürünlerini çok seviyorum ve bu koleksiyon bütçeme meteor gibi ineceğe benziyor o.O

Görselleri sizinle paylaşmak için sabırsızlandım ve internetten (ç)almak suretiyle kopyaladım.
Görsellerin kaynağı ; http://makeupbymakc.blogspot.com/2012/06/mac-heavenly-creature-collection.html
Ve koleksiyonu sevdiyseniz şuraya da bakmalısınız ; http://icefrostdiary.com/upcoming-with-swatches-mac-heavenly-creatures-collection/

Sanırım temmuz da gelir bize tabii gelirse ama gelir dimi yani o.O gelmeli o.O tamam sustum o.o



2 yorum:

  1. gelsiin..çok çabuk gelsin hemde. Muhteşem bir koleksiyon =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ya gözlerim kocaman oldu :D ne alsam bilemedim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...