Yeni Ne Var ?

28 Haziran 2013 Cuma

Lush Focus Eyeshadow





Lush'ın renkli kozmetikleri de diğer ürünleri gibi doğal içeriklerden ve hayvanlar üzerinde test edilmeden yapılıyor.Tabi ki makyaj ürünleri de el yapımı.Ambalajın altında üretim tarihini ve kim tarafından üretildiğini görüyorsunuz.Bu lush'a özgü hoş bir ayrıntı.

22 Haziran 2013 Cumartesi

Yaz Hediyesi :)


  Uzun süredir yeni bir çekiliş yapmak istiyordum fakat hep bir şey çıktı bi türlü yapamadım.Sonunda *hediye seçebildim, umarım beğenirsiniz :)

                   *Hediye ; 30ml Burberry The Beat EDP , Sephora mini makyaj paleti (Gift,free sample)

Zorunlu tek şart izleyicim olmanız.** Bloglovin'de takibe almanız +2 çekiliş hakkı, Twitter'da ve Facebook'ta google+' da çekilişi duyurmanız +1 çekiliş hakkı olacak.Blogu olan arkadaşlar blogda duyururlarsa +2 hak kazanacaklar , blog duyuruları için şimdiden teşekkür ederim.

**Paylaşım linklerini inceliyorum o yüzden sadece profil linki vermeyin o şekilde duyuruyu bulmam çok zaman alıyor geçersiz saymak zorunda kalıyorum.Facebook duyuruları için eğer profiliniz kapalıysa duyurunuzu herkese açık olarak işaretleyin yoksa ben göremiyorum.Facebook'ta gönderi bağlantısı almak için gönderinin tarih saat detaylarına tıklayın ve adres çubuğundaki linki kopyalayın.Twitter'da ise gönderinizin detaylarına tıklayarak adres çubuğundan linki kopyalayabilirsiniz.
Bloglovin profilime buradan ulaşabilirsiniz.

Yorumlarınıza Bloglovin'de izlemeye aldığınız kullanıcı isimlerini,size ulaşabileceğim bir mail adresini eklemeyi unutmayın.Çekiliş 7 Temmuz 2013 Pazar günü saat 00.00'da sona erecek.Kazananı en geç 9 Temmuz'da açıklayacağım.Kazanan 3 gün içerisinde bana ulaşmazsa çekilişi tekrar edeceğim.

     İyi şanslar ! :) :) :)

     

18 Haziran 2013 Salı

Bloglovin


  Yakında blogları google reader ile takip edemeyecekmişiz bu yüzden bloglovin hesabı açıyoruz hepimiz.Yazılardan ve çekilişlerden haberdar olabilmek için blogumu buradan takip edebilirsiniz. :)

17 Haziran 2013 Pazartesi

Guerlain Lingerie De Peau Beauty Booster





BB krem furyasına CC kremler eklense de Guerlain bu yaz için Beauty Booster'ı çıkardı.Guerlain bb krem cilt tonunu düzeltme,nemlendirme ve güneşten koruma vaad ediyor.

15 Haziran 2013 Cumartesi

Chanel Le Vernis Nail Colour 507 Tendresse




Chanel'in 2010 baharında çıkardığı üç ojeden biri Tendresse.Zarif ve devamlı kullanabileceğim bir oje ararken almaya karar verdim.Bahar koleksiyonunda çıkmış olsa da her mevsime yakışır tonda.Tırnağa temiz ve bakımlı görünüm kazandırıyor.İki katta yarı saydam üç katta daha opak duruyor.İdeal kuruma hızında , anında kurumasa da sabredebileceğim sürede kuruyor.Chanel ojeler renkleriyle olduğu kadar kısa süren performanslarıyla da ünlü.Genelde şikayetler iki gün olmadan soyulmaya başlaması.Benim tırnaklarımda hiç bir oje iki günden daha fazla zaten dayanmıyor ve niyeyse kötüye bir şey olmaz sözünü doğrularcasına marka performans ters orantılı.İçeriği tam bir felaket olan ojeler tırnağa zamk gibi yapışıyor, en azından benim deneyimlerim bu yönde.Bu chanel oje de bende iki gün dayanıyor ama rengi tırnak uçlarındaki hafif soyulmaları tolere ediyor o yüzden benim için sorun olmadı.


Kısacası severek kullanıyorum.Tek olumsuz yönü bir oje için biraz fazla pahalı olması.Ama hakkını vereceğinizi düşünüyorsanız alın derim hayat çok kısa hiç bir şey kalmasın içinizde :)
Ürün 13 ml 70 TL


ABBA nem serisi





KİNOA, ARPA ve SOYA’NIN MUCİZEVİ ETKİSİ,
“ABBA NEM SERİSİ”  İLE ARTIK SAÇLARINIZDA…

Kinoa, arpa ve soya özlerinin saçlarınızdaki inanılmaz etkisini ABBA ile yaşayın, farkı ilk kullanımda bile hemen anlayın..
ABBA ile doğanın mucizevi gelişimini bu bahar saçlarınızda hissedeceksiniz….
Nane, yuka, sardunya ve adaçayının iyileştirici etkileri; yenileyici kinoa, kuvvetlendirici arpa,  uzamaya yardım eden ve parlaklık veren soya ile birleşerek saçlarınıza sağlık katıyor.
Nemini kaybetmiş, yıpranmış ve sağlıksız görünen saçların imdadına “ABBA Nem Serisi” yetişiyor. İlk kullanımda bile saçınıza ihtiyacı olan nemi ve canlılığı köklerden uçlara kadar besleyerek veriyor. Farkı sadece siz değil, çevrenizdekiler bile görüyor…

İçeriğinde bulunan ve Latin Amerika’nın insanlığa en büyük katkısı olarak bilinen kinoa, arpa ve soya özlerinin kullanıldığı formülleri ile dikkat çeken ABBA,  Amerika’da en çok tercih edilen saç bakım ürünlerinin başında geliyor.
Farklı özelliklere sahip şampuan ile maske etkili saç kremlerinden oluşan seriler, her saç tipinde günlük kullanıma uygun yapısı ile dikkat çekiyor.
Özellikle; kışın kuru ve yıpratıcı koşullarından çıkan saçlarda, doğanın uyanışının etkisini yaşatmak ve yaza daha sağlık saçlarla girmek için ABBA Nem Serisi saçlarınızda gözle görülür etkiler yaratıyor.
Dünyada ilk sülfatsız şampuanı üretmesi ile tanınan ve doğal içeriği ile en çok tercih edilen ABBA; kinoa, arpa ve soya özlerini içeren formülü ve küçük partiler halinde yaptığı üretimi ile gerçek “doğal” tanımının hakkını veriyor.
Amerika’da  kabul gören, saf saç bakım markası ABBA, doğanın saflığını içeriğinde bulundurması ve butik üretim yapması ile tanınıyor.
ABBA Nem Serisi Saç Şampuanı: 54.- TL

ABBA Nem Serisi Saç Kremi: 64.- TL

ZOYA


DÜNYA PODYUMLARININ MODASI ZOYA OJE, ŞİMDİ TÜRKİYE’DE

ZOYA…BU YAZ BU OJE ÇOK MODA
Amerika’nın dünyaca ünlü, 5 Free* özellikli el, ayak ve tırnak bakım markası ZOYA, şimdi Türkiye’de…
Sağlıklı içeriği, sınırsız renk seçeneği, kalıcılığı ve karşı konulamaz parlaklığı ile dikkat çeken ZOYA,  podyumların cazibesini ve modanın esintisini tırnaklarınıza taşıyor.





Amerika’da sağlıklı içeriği ve kalıcılığı ile ilgili pek çok ödüle sahip olan ZOYA, modayı yakından takip eden ve sağlığına düşkün Türk hanımlarının da ellerini renklendirmeye başladı. Formülünde, ojelerde  bulunan zararlı 5 maddenin bulunmamasıyla dikkat çeken ZOYA, tırnağa zarar vermeden günlerce kalıcılığını koruyabiliyor
Doğal ve katkısız içeriği, zamanla daha da geliştirilen sağlıklı formülü ile; doğal bakım merkezleri, spa, kuaför ve parfümerilerin vazgeçilmez ürünü olmayı başaran ZOYA, renk ve tonlarının büyüleyici alternatifleri ile Amerika’nın vazgeçilmez markalarından biri olarak artık Türkiye’de…
Türkiye’de şimdilik 110 farklı renk seçeneği ile modayı yakından takip edenlerin bildiği en popüler renklere sahip ZOYA, renklerinin isimleri ile de cazibe yaratıyor.
Bu senenin en moda neon renklerinden, en klasik tonlara, farklı desenlere kadar pek çok alternatif sunan ZOYA,  özellikle kalıcılığı ile Türk hanımlarının kalbini fethedecek…
ZOYA’nın kalıcılığına katkıda bulunan alt ve üst katlar ile 10 güne kadar parlaklığını yitirmeyen renkler;  alt katların içeriği sayesinde  tırnakları korurken, hamilelerin bile kullanabileceği doğal formülü ile kırılma ve sararmaların da önüne geçiyor.



Bu sene modacıların gözdesi, neon pembeler, parlak yeşil, sarı, turuncu ve mavi renklerin yanı sıra metalik tonların da tırnakları süsleyeceği ZOYA tüm seçkin parfümeri ve eczanelerde…

Açıldıktan sonra bile uzun süre tazeliğini koruyan ZOYA oje : 36.- TL
Alt kat, üst kat ile aseton ve kurutucudan oluşan set: 69.- TL (tek tek de satılıyor)
*5 Free : Formaldehit, formaldehit reçinesi, toluen, DBP ve kamfor madderini içermez

13 Haziran 2013 Perşembe

1 Haziran 2013 Cumartesi

Birileri Var


Sen hiç korkma, hiç utanma neysen öyle ol
Sen vazgeçme, sinme küsme
Böyle masum kal

Birileri var, birileri var
Dünyanın çivisine, bugünün gerisine sahip çıkan
Birileri var, birileri var
Masumun nefesini koruyan birileri var
Yeter ki hep böyle kal

Ne bugünden, ne yarından
Ne de dünden kork

Bir varmışsın, bir yokmuşsun
Evvel yarın ol

Hala birileri var, birileri var
Ruhunu, şerefini zalimin gölgesine satmayan
Birileri var, birileri var
Masumun nefesini koruyan birileri var
Yeter ki hep böyle kal


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...