Yeni Ne Var ?

19 Kasım 2014 Çarşamba

Guerlain Super Aqua BB Hydra


BB kremler bakım ve makyajın birleşimi olarak yaratıldı ve makyaj malzemelerimizin demir başları arasına da girdi diyebiliriz.Az ve orta kapatıcılık arayanların günlük ten makyajında artık fondötenlerin yerini bu çok amaçlı kremler aldı. Ucuz, pahalı her türlü markanın artık bb kremi var.Ancak cilt bakımı söz konusu olduğunda - bb kremden bakım beklentisi içindeyseniz- bu ürünleri özenle seçmek gerektiğini düşünüyorum. Gerek makyaj gerek cilt bakımında Guerlain en başarılı markalar arasında. En son bb kremini de nemlendirme özelliği en yüksek olan aqua serum ile çıkardı.

Super Aqua BB Hydra 12 saat boyunca yaşlanmaya meydan okuyor, cilde muhteşem nem depolama sağlıyor. PA++ özelliği ile de güneş ışınlarına karşı cift koruma sağlıyor. En kısa vadeli iddiası olan nem sağlama konusunda çok başarılı olduğunu söylemeliyim. Aylardır kullanıyorum hem yaz hem sonbahar aylarında her kullanımım da çok iyi nemlendirdi.Kuru cildime rağmen yazın altına nemlendirici sürmeden yüzümü rahat hissettim. Yine de şekilde az kullandım benim için ne kadar nem o kadar mutluluk :D Orta kıvamıyla cilde kolay uygulanıyor kısa sürede ciltle bütünleşiyor. Doğal- nemli bir görünümü var tek başına uygulandığında. Cildi dengeliyor, az orta kapatıcılıkta ve benim için en önemlisi bir duruşu var.Sürüldüğünde hiç sürülmemiş gibi olan bb krem sevmiyorum ten ürünü kendini fark ettirmeden tene bir görüntü kazandırabilmeli. Bu açıdan aydınlık ve doğal görüntüsünü çok sevdim.


Ambalajının guerlain beauty-booster gibi pompalı olmasını dilerdim. Beauty booster ile karşılaştıracak olursam aqua bb krem  beauty booster kadar aydınlık görüntü vermiyor daha az aydınlık veriyor ama daha doğal, güneş koruması daha az, ve pompalı değil.



İçeriği fotoğraftaki gibi.Guerlain Super Aqua BB makyaj standında değil cilt bakım ürünlerinin olduğu raflarda şu anki fiyatı 235 Lira. Tekin Acar, Sephora, Sevil gibi bi çok kozmetikçide bulabilirsiniz. Pahalı olduğunun farkındayım ancak cildinize yaptığınız her şey size bumerang etkisiyle yarın ya da yıllar sonra geri dönecektir.Öz alın gerekirse az alın güzellikle kalın :)



3 Ekim 2014 Cuma

İyi Bayramlar :)



Herkese Ayla kadar neşeli bir bayram diliyorum.Ve ben bayram şekerini değil bu canavarı yemeyi düşünüyorum :)

30 Eylül 2014 Salı

Rene Furterer Forticea Shampooing Stimulant


Saç bakımının öncülerinden Rene Furterer ilk saç bakımını bitkisel yağlarla 1957'de Paris'te yapmış ve markası bugünlere kadar gelmiş.Ürünlerinde bitkisel içerikler kullanan marka saç tipine ve saç derisine göre özel bakım ürünleri sunuyor.



Yazısını uzun süre yazmayı unutsam da severek kullandığım bir şampuan oldu.Saç derisinin kan dolaşımını artırmayı ve böylece dökülmeleri azaltmayı hedefleyen bir ürün.Şampuan isminin bile kafa masajı anlamından geldiğini düşünürsek gayet gerçekçi bir iddia.Saç derinize masaj yapıp üç dakika kadar bekletip duruluyorsunuz. Saç derisini ferahlatıyor, saçı ağırlaştırmıyor ve olağan dökülmeleri azaltıyor.Eğer saçlarınız mevsimsel sebepler gibi basit nedenlerden dökülmüyorsa, bir doktora başvurmanız sizin için gerçek çözüm olacaktır.Beslenmenize,su alımınıza dikkat etmeniz ve saçlarınızı uzun süreler eşarplara, tokalara mahkum bırakmamanız en az şampuan seçiminiz kadar önemli.



İçeriği bu şekilde.Furterer Her ne kadar doğallığa atıfta bulunsa da SLS,Alkol,Parfum ve PEG kullanmaktan da geri kalmamış.Yine de sevdiğim bilhassa indirimde yakalarsanız denemenizi tavsiye edebileceğim bir marka.250 ml Tekin Acar'da 49 liraya 200ml Sevil'de 37 Liraya edinebilir başka online mağazalarda da denk gelebilirsiniz.



28 Eylül 2014 Pazar

Bobbi Brown Corrector & Concealer Kit

Bobbi Brown kapatıclar uzun zamandır beri alınacaklar listesinde sırada bekliyordu.Elimdeki kapatıcıları büyük oranda bitirince ( ki buna 7 gram Mac studio finish concealer ve benefit boing dahil ) hakkında çok övgü ile bahsedilen bobbi brown kapatıcıları heyecanla denedim ve aldım.Almadan önce mağazada mua uyguladı gün ışığına çıkıp baktım - zira artık cilt makyaj ürünü alırken bir ton parayı heba ettiğimden çok dikkatli oluyorum - doğal göründüğünden emin olduktan sonra aldım.Zaten correctorı göz altlarımız çok benzeyen sevgili arkadaşım Tuba severek kullandığı için almakta hiç şüphe etmedim.Ve kesinlikle şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi (kryolan,Mac,Clinique,benefit,inglot...) diyebilirim.




İlk başta göz altlarını her zaman olduğu gibi nemlendirici sürüyoruz bu adımı asla atlamıyoruz :D Ne kadar iyi olursa olsun sağlıksız bir cilde makyaj yapmaya çalışmak başarı sağlamıyor.Sonra corrector'ı fırça yada hafif parmak darbesi yardımıyla uyguluyoruz.Fırça kullanmaya genelde üşeniyorum :( o yüzden daha çok parmaklarımla hızlı hızlı uyguluyorum zaten sabah hazırlanmak için vakitmiz az :( 
Sonra bu morlukları dengelenmiş göz altlarımıza kapatıcıyı kirpik diplerini es geçmeden uygulayıp aydınlatıcı pudrasıyla sabitliyoruz.Çok kalın tabakalar sürmenize gerek kalmıyor yeteri kadar pigmentli ürünler.Kapatıcı tek başına bile aydınlık ve sağlıklı bir görünüm veriyor.Kırışıklara dolma yok değil fakat minimum düzeyde.Bütün gün dayanıyor bu da kapatıcınızı evde gönül rahatlığıyla bırakabilirsiniz demek :D




N20 açık buğday tenime ve mor göz altlarıma bu tonları uygun gördü Mua. Tek sıkıntısı gramajının küçüklüğünden kaynaklanan birazcık yüksek fiyatı.Yine de kryolanın 110 liralık concealer cube 'ne bin bastığı görüşündeyim.Mac'e kıyasla da daha dengeli renkte sapsarı tonlarda değil yani.Eğer göz altlarınız o kadar da mor değilse sadece concealer da sizi kurtaracaktır.Pudrasına gelince aydınlık ve renk veren incecik bir pudra.Kaş altınıza da far niyetine sürebilirsiniz.
Ambalajı sade aynası bir o kadar kaliteli.Bobbi Brown ürünlerine Ankara Next Level'da kendi mağazasından,Boyner,Ykm ve Beymenlerden ulaşabilirsiniz.Concealer Kit 98 TL Corrector 78 TL



22 Temmuz 2014 Salı

#Sumakeupevent - Blog Buluşması


14 Haziran günü hazırlıkları aylar öncesinden başlamış, iki tatlı hatun tarafından özenilerek düzenlenmiş bir etkinlikteydik :) Mekanımız 7onHeaven'dı ve masalar çok şirin süslenmişti.Renkli süsleri düzenleyen de PartiZımbırtıları'ymış.

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Guerlain La Selection Couleur Make-up Palette

Herkese merhaba !
 Yazmaya yazmaya küflendim, paslandım, yaşlandım :( Ben de ürün yazılarıma en sevdiğim markanın çok beğendiğim bir paletiyle yeniden başlamaya karar verdim :)

14 Mart 2014 Cuma

Kerastase ELIXIR ULTIME 24 KARAT SAÇ MASKESİ



Kerastase, herkesin bildiği Loreal grubuna ait bir saç bakım markası. Saça profesyonel bakım yapan iyi içeriğe sahip bir marka.Kerastase Elixir serisi banyo, bakım ve şekillendirici bakım olmak üzere 3 adımlı bakım ritüelinden oluşuyor.Serinin ince telli, boyalı ve yıpranmış saçlar için de çeşitleri mevcut.

5 Mart 2014 Çarşamba

M•A•C Cosmetics Türkiye Youtube kanalı açıldı!

 

M•A•C Cosmetics’in tüm dünyada merakla izlenen videoları Türkçe alt yazılı olarak çok yakınınızda!
 
Artık www.youtube.com/maccosmeticstr adresinden M•A•C Cosmetics Türkiye’nin Youtube hesabına üye olarak dünyanın en önemli makyaj sanatçılarından makyajın püf noktalarını kolayca öğrenebilirsiniz.
M•A•C Cosmetics Global Youtube Hesabı’nın Türkiye’ye uyarlanmış bu versiyonunda yıl içinde M•A•C’in yapacağı kampanyalardan haberdar olabilir, çekimlerin sahne arkalarını Türkçe alt yazıyla izleyebilir, en önemli makyaj sanatçılarının ağzından sezon trendlerine dair bilgilere bir tıkla ulaşabilirsiniz.
 
Kırmızı ruj uygulamasından cilt tonuna göre gölge vermeye, Rihanna ile sahne arkası çekimlerden makyaj sanatçılarının sezon trend tanıtımlarına kadar ayda iki kere yeni video eklenecek M•A•C Cosmetics Youtube Channel, aynı zamanda yeni koleksiyonları yakından tanımak için de mükemmel bir mecra.
 
Alışveriş ve güzelleşmeye vakit bulamadığımız bu yoğun hayatın ortasında oturduğunuz yerden makyaj püf noktalarını görüntülü olarak öğrenebilir, www.maccosmetics.com.tr adresinden bu püf noktalarını uygulamak için gereken ürünlere kargo masrafı ödemeden sahip olabilirsiniz.

28 Şubat 2014 Cuma

Hızlı ve Güvenilir Bir Alışveriş Deneyimi



Artık herşey online,herşey hızlı,vaktimiz ve sabrımız kısıtlı.İnternetten alışveriş bu kadar popüler olmuşken sanal ortama neredeyse hergün bir yeni alışveriş sitesi katılıyor, seçim yapmak giderek zorlaşıyor.Kampanyon.com tüm alışveriş sitelerinden bağımsız, satış yapmadan seçim yapmanızı kolaylaştırmak için güvenilir alışveriş sitelerini bir araya getirerek online bir katalog görevi görüyor.
Biten parfümünüzün yenisini en uygun fiyatla ve en güvenilir şekilde almak için internetten tek tek siteleri dolaşmanıza gerek yok.Sadece marka ve isim yazıp güvenilir siteler arasında fiyat karşılaştırması yaparak zaman harcamadan seçiminizi yapabilir, en sevdiğiniz parfümünüze ulaşabilirsiniz.



Kampanyon.com’a Özel İndirim Kuponları

Ayrıca en çok tercih edilen online alışveriş sitelerinin kampanyon.com’a özel indirim kuponlarından yararlanmak için alışveriş yapmak istediğiniz siteye kampanyon.com üzerinden ulaşmanız yeterli.

Bildiğiniz güvenilir sitelerin yanı sıra güvenilir olup henüz keşfetmediğiniz sitelere de erişebilirsiniz.

Türkiye mağazalarında satışı olmayan ünlü markaların ürünlerini arıyorsanız, bu ürünlerin satışını yapan alışveriş sitelerini keşfedebilir ve yurt dışı alışverişi yapma zorunluluğundan kurtulabilirsiniz.

kampanyon.com  özel kampanyalar ile hızlı ve güvenli alışveriş imkanı sunuyor, seçme ve karar verme işini zevkle yapmamızı sağlıyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...