Yeni Ne Var ?

4 Ekim 2012 Perşembe

MAC Melba Blush


 Mac Melba şeftali tonuna sahip allıklardan.Zaten Mac'in çok satan allıkları arasında.













Baskın olmayan,yumuşak bi şeftali.Biraz kahve tonu içeriyor.Mat bitirişli.Diğer Mac allıklar gibi kalıcılığı tatmin edici.
 Genel olarak her ten rengine yakışan bir renk.Benim gibi beyazdan buğdaya dönük tenler için çok uygun.Yanaklarınıza tazelik katıyor ve asla sırıtmıyor.Yanaklarınızda kızarıklık problemi varsa bu tarz şeftali tonlarına şans vermelisiniz.
Mac melba allığı bu tonda göstermiş.hemen hemen doğru diyebilirim.Ben tenimde tam rengi yansıtamadım.En alttaki fotoğrafı internetten aldım.



Benim tenimde sarı alt tonu daha baskın duruyor.Bi çok makyajıma yakışıyor.Mevsimsiz kullanılacak bir allık Melba.










Ürün 6gr ve Mac en son 1 ağustosta zam yaptı allıklar 68 TL oldu.Bu zamlar nereye gidecek hepimiz merak ediyoruz ne yazık ki.Şehrinizde Mac yoksa Telefonla sipariş vermeniz mümkün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...