Yeni Ne Var ?

21 Nisan 2013 Pazar

Mac Formidable Nail Lacquer


Mac'in kalıcı ürünlerinden olan formidable'ı almam biraz kazayla olsa da sevdiğim bir oje oldu.Aslında holiday koleksiyonundaki ojeyi aldığımı sanmıştım çünkü koleksiyon standına koymuşlardı.Eve geldiğimde bir hayal kırıklığı oldu tabi bende Mac Türkiye'ye mesaj gönderdim.Beni mağazadan arayıp özür dilediler tükenen ürünlerin yerine benzer ürünler koyabiliyorlarmış.Bu durumdan hiç hoşuma gitmedi herkes koleksiyon ürünlerini ezbere bilmek zorunda değil.Neyse tester olanı verdiler sonra.Ama böyle durumlarda firmalarla iletişime geçmeye üşenmemek gerekiyor diye düşünüyorum.Bu çok basit bir olay ama başka markalar,mağazalar müşteriyi nasıl aptal yerine koyarız nasıl tester vermeyiz ,hediye vermeyiz, nereden kar ederiz diye çabalıyorlar.



Ojeyi kısaca sevdim diyebilirim.Ben mac ojeleri seviyorum sanırım.Çabuk kuruyor iki katla rengini veriyor.Orta dayanıklılıkta zaten bana  hiç bir oje 2 günden fazla dayanamaz.Pembe ve yeşil yansımalara sahip.Koyu oje severlere göz kırpacak bir renk.En son ne kadar oldu fiyatı hatırlamıyorum ama 28 Lira olabilir.Yakında Mac Türkiye online satışa başlayacak Nisan sonu gibi hatırlıyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...