Yeni Ne Var ?

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Guerlain Terracotta Khol Kajal 01 Black Frida



Guerlain 2011 yaz koleksiyonunda khol kajal göz kalemine yer vermişti.Ben de indirimde görünce denemek için aldım.Daha önce böyle sürme benzeri bir kalem kullanmamıştım.Klasik Guerlain şıklığında.Yumuşak ve simsiyah.Ruj tarzı asansörlü ambalajda.Bu şekli aslında çok da konforlu değil.Sanırım daha rahat kullanım için 2013 yaz koleksiyonunda kalem şeklinde üretildi.



  Bu kadar siyah görünse de sürüldüğünde kapkara bir renk vermiyor.Bu bir yandan iyi diğer yandan kötü.Çok siyah sevenlerin hoşuna gitmeyebilir.Daha çok dumanlı bir siyah.Kuyruklu eyeliner da çekilebiliyor smokey makyaj da yapılabiliyor.Yalnız olumsuz yönleri de var.Rengi saatler içinde hafifliyor.Kolay silinebilen bir kalem eğer sürdüğünüz kalemler göz kapağınıza dağılıyorsa öyle bir sorun yaşayabilirsiniz.Bulaşma sorunu hiç yaşamama rağmen bu üründe hafif oldu.Yani çıplak gözde daha dayanıksız far üzerine sürmek daha kalıcı.



Guerlain kalitesine göre ehh işte dedirtiyor.Yine de bu yaz severek kullandım.Normal fiyatı 70 civarıydı sanırım.Morhipo indiriminden 38 Liraya aldım.


2 yorum:

  1. aslında bunu kullanmak çok kolaydır bende hem sürme hem de rival de loopun bu model bir kalemi var çok kolay yan tutarak çekiyorum kalemi çok rahat oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Selam, bloğunu çok beğendim ve takipçinim :) bana da beklerim, sevgiler.. :)
    pandoraninkutusundan.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...