Yeni Ne Var ?

22 Kasım 2012 Perşembe

Estee Lauder Illuminating Perfecting Primer



 Baz kullanımının makyaj üzerinde gözle görülür bir etkisi olduğunu artık herkes biliyordur sanırım.Estee Lauder da ten makyajı konusunda oldukça başarılı markalardan biri. Asında Chanel baz almak için gitmiştim fakat aradığım bazı bulamayınca Estee Lauder baza şans vermek istedim.






Ürün tüpte bulunuyor.Pompalı olsa daha iyi olabilirdi.Bu tarz ambalajlarda ürün azaldığında içinde kalanı kullanmak eziyete dönüşebiliyor.
Baz krem kıvamında,cilde sürüldüğünde cildi pürüzsüzleştiriyor ve fondoten/pudranın daha eşit dağılmasını,cilde oturmasını sağlıyor.
Ayrıca makyajın daha kalıcı olmasını da sağlıyor ama ben zaten bu konuda çok sıkıntılı olmadığımdan ne kadar etkisi var bu konuda tam bir şey söyleyemiyorum.



Aydınlatıcı özellikte olan bu ürün hafif bir parlaklık içeriyor.Çok parıl parıl değil , küçük ışıltılar içeriyor.Ama Mac bazdan daha ışıltılı olduğunu söylemeliyim.Mat seçeneği de vardı ben ışıltılı olanı tercih ettim.

Işıltıyı fotoğraflamaya çalıştım.Yaklaşık olarak bu kadar ürün tüm yüze yetiyor.





Bu üründe en sevdiğim özellik cildime verdiği yumuşak his oldu.Malum kuru ciltlerin en büyük sorunu gerginlik ve kuru görünüm.










Ürünün içeriğini fotoğraflamaya çalıştım.Çok net olmasa da merak edenler varsa fikir edinebilir.

Kısaca sevdiğim bir ürün oldu. 5 üzerinden 4 verebilirim :)

Ürün 30 ml 98TL

4 yorum:

  1. İsiltili bazlar cok tatli duruyor yuzu daha canli gosteriyor kuru ciltten muzdaripiz ya ondan seviyorum :) bende highbeam yada essence isiltili baz karistiriyorum normal baza yuzumun donuklugunu aliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah onu iyi ki söyledin onu unutmuşum ben :) Ayrıca fondotene karıştırınca çok güzel oluyor :)renkli nemlendirici hafifliğine geliyor fondoten :) highbeam ile fondoten karıştırmayı denedim ama çok fark etmedi o.O ben toz aydınlatıcı seviyorum daha çok.Likitleri uygulamak zor geliyor :S

      Sil
  2. Karma ciltlere uygun olur mu acaba sadece T bölge yağlanmaya müsait ama matlaştırıcı ürünleri sevmiyorum ışıltılı herşeyi çok seviyorum çünkü:) slikonlu yapısı yok değil mi? Sadece aydınlatıcı da değil anladığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silikonlu gibi değil ama küçük gözenekleri pürüzsüzleştiriyor.Yumuşak ama köpüksü de değil mac kadar.Ben burnuma makyaj yaparken çok zorlanıyorum bunu sürdüğümde daha kolay oturuyor makyaj.Bi yandan da akşama doğru burun ucunda hafif parlama olabiliyor.Yağlanma yapmaz hatta dayanıklılık veriyor öte yandan da sebum dengeleyici bi iddiası yok sanırım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...