Yeni Ne Var ?

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Mac Cremesheen Glass Starquality


     Kalıcı koleksiyonda olmayan, bitirdiğim için yana yakıla benzer renklerini aradığım bu glossu tekrar satışta görünce nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Tam bir bahar rengi olarak nitelendirebilirim, Mac "parlak portakalımsı mercan" olarak tanımlasa da ben karpuz pembesi diyorum.
     Mac parlatıcılar arasında yapısını en sevdiğim seri Cremesheen. Bu serinin seveni de nefret edeni de çok, ben yapış yapış olmaması yönüyle çok seviyorum. Klasik bir fırçası var, az uygulayıp hafif tatlı bir pembelik elde edebileceğiniz gibi daha yoğun uygulamayla çarpıcı sonuç alabilirsiniz.
    Sevmediğim tek yanı 2.4 ml olması. Sık kullandığınızda çabucak azalıyor. Bu bayatlamadan tüketmek anlamına gelse de fiyat olarak pahalıya patlıyor. Karşılaştırmak gerekirse Guerlain Gloss D'enfer 7,5ml , Inglot Sleeks Cream 6ml, The Balm Lip Gloss 6,5 ml ve hepsinin fiyatı Mac glosslardan daha ucuza geliyor.


Rengi nedeniyle bittikçe alabileceğim bir parlatıcı. Mac Is Beauty koleksiyonunda yeniden sınırlı üretim olarak satışta ve 65 Lira. Koleksiyonu incelemek ve satın almak için www.maccosmetics.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...