Yeni Ne Var ?

20 Nisan 2012 Cuma

NARS gloss lip pencil


NARS gloss lip pencil mexican rose rengi nars bahar kolleksiyonunda çıktı ve çıktığı gibi de çantama girdi :) ne zaman gelecek diye sephoralara sora sora bi hal olmuştum :D


mexican rose çok tatlı bi pembe renk , gloss gibi hafif sulu bi görüntüsü var.

kalıcı mı derseniz sabah sürün akşama kadar sizinle hatta o kadar sizinle ki kendi istemedikçe gitmiyor.yemek yerseniz parlaklığını yitiriyor fakat renk çıkmıyor. Makyaj temizleyicilerle çıkarıyorsunuz ama dudağınız biraz pembe kalıyor. Yani ertesi günkü makyajda açık bir nude ruj kullanacaksanız iyice çıkarın peeling yapın hafif bi kapatıcı felan geçin :D

 Severek kullanıyorum fakat çok sık ara vererek kullanıyorum nars ın yüz ürünlerine olan alerjimden sonra korkarak sürüyorum bazıları üst üste çok kullanmaktan alerjik reaksiyonu hızlandırıyor sanırım :/
Ürüne sephora lardan ve harvey nicols lardan ulaşabilirsiniz. ve bu ay zam yaptılar zaten :( hoş ben bi daha nars almayacağım :D ama mac  zamları  felan hiç şık değil yahu o.O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...