Yeni Ne Var ?

12 Temmuz 2012 Perşembe

Lancome Teint Idole Ultra Foundation

 Güzel fondotenler üreten markalardan birisi lancome. Cildinizi incecik saran doğal duruşlu bir fondoten teint idole ultra.Değişik versiyonları çıktı sanırım bendekini alalı baya oldu.Yarısından fazlasını kullandım geri kalanı ise 2 yıl olmasına rağmen sapasağlam duruyor.



Aslında annem almıştı ama yine her şey gibi bunu da kullanmadı ve bana kaldı.Severek de kullandım.Yağsız yarı mat daha çok doğal duruşlu yağsız bir ürün.Spf 10 güneş koruması içeriyor.Sabahtan akşama kadar rahatlıkla duruyor.Tabii cildiniz yağlıysa uygun baz ve pudrayla desteklemeniz gerebilir.Benim kuru cildimi ise germedi bir sorun çıkarmadı hiç bir zaman.
Rengi bana çok az koyu boynuma kadar inince renk dengeleniyor ama bunu satan insan anneme nasıl satmış bilemedim ben beyazım annem adeta albino -.-
Orta - tam kapatıcılıkta bir ürün.Kollarımdaki tuhaf kabartıları ( tuhaf alerjilerim ) görmezden gelirsek damarlarımı gayet iyi kapatmış.Yumuşak bir görüntüsü var tende. Ürün 30 ml ve uzun zaman yetiyor. Fiyatı bu aralar uçmuş olabilir 90-100 ve üstüne bulmanız mümkün şu güzel memleketimizde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...