Yeni Ne Var ?

22 Temmuz 2012 Pazar

Clinique Moisture Surge

Moisture Surge nemlendiriciler çıktığında baya merak etmiştim.Kofre hali de bana baya bi cazip geldi.Ama ne yazık ki bu versiyonu pek bana göre değilmiş.Kuru cildim bi süre sonra tekrar geriliyor.Satın almadan önce ısrarla cildim kuru bana olur mu emin misiniz diye sormama rağmen doğru cevabı alamamış olacağım ki bu seti aldım.

Çantalı kofrede 50ml nemlendirici,30ml moisture surge spray,7ml all about eyes,5ml superbalm moisturizing gloss bulunuyor.
Moisture Surge serisinde daha yoğun nem veren seçenekler de var ama tabii ki markalar kuru ciltlere yönelik kofre yapmıyorlar sağolsunlar.Bu nemlendirici daha çok normal-normalden karmaya yönelik olabilir ki öyle sanırım.
Nemlendirici jel yapıda,ilk sürdüğümde cildime sanki çok bir miktar sürmüşüm gibi emmiyor fakat sonra cildim aniden emiyor.Yaz günlerinde üzerine güneş kremi yada renkli nemlendirici ve ya makyaj bazı sürünce kullanabiliyorum.Ama kışı mümkün değil böyle bir nemlendiriciyle geçiremem.
Nemlendirici spreyi de sevdim tam boyunu alabilirim.Makyajın üzerine rahatlıkta püskürtebilirsiniz.
Bu gloss dan ve all about eyes göz çevresi nemlendiricisinden daha önce burada bahsetmiştim.

Set 129 tl idi sanırım yada 119tl tam hatırlamıyorum.Boynerlerde,Tekin Acarlarda bulabilirsiniz.İnternet sitelerindeki kampanyalar da daha ucuza yakalamanız da mümkün.

4 yorum:

  1. Bu nemlendirici benim bir zamanlar en sevdigim nemlendiricimdi :-) Ama dedigin gibi, biraz daha normal ciltlere uygun bir krem/jel, cok kuru ciltlere ihtiyaci olan nemi vermiyor. :-(

    YanıtlaSil
  2. ben özellikle spreyi merak ettim yıkamadan sonra kuruyan, gerilen cilde etki eder mi acaba ve hassas ciltlere uygun mu? bu sıcaklarda nemlendirici sürmek bile zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru bi cilde sahip olmayanlar için yeter ama benim cildim tam anlamıyla kuru yıkadıktan sonra baya gerilince yetersiz geldi sprey tek başına.Hassas ciltlere uygundur diye düşünüyorum cildim hassas ve alerjik ben baya memnun kaldım makyaj ve nemlendirici üstüne.Yumuşak bir ıslaklık veriyor.

      Sil
    2. Ha ekleyeyim yazın cilt nemlendiriciyi ememiyorsa tercih edilebilir ama normalde nemlendircinin yerini alabilecek bi ürün değil

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...