Yeni Ne Var ?

8 Temmuz 2012 Pazar

Clinique Step3-superdefense-super rescue antioxidant night moisturizer-all abaout eyes-superbalm moisturizing gloss

Bitirmiş olduğum Clinique ürünlerimi yazmak istedim sizlere :)  Cliinque 3 adım , Superdefense , super rescue, all about eyes , super balm gloss .



Bu kış severek kullandığım kremim superdefense'di.Kışın iyice kuruyan gerilen cildimi çok iyi yatıştırdı.Makyajımın pul pul olmasını önledi.Spf 25 koruma içermesi de ayrı güzel benim için.İlk aldığımda anti aging özelliği biraz düşündürdü beni acaba benim için fazla gelir mi diye ama sordum çok yüksek bir yaşlandırma karşıtı özelliği yokmuş.Zaten cildime de ağır gelmedi.Benim kullandığım dry/kuru combination/kombinasyon.Bu kış tekrardan alabilirim.50 ml 125 tl sanırım.
Super Rescue gece kremi de tekrar alınacak kremler arasına girdi.Yoğun nemlendirme özelliği olan krem sürdüğünüzde ferahlık veriyor ve sabah pasta gibi aydınlık güzel bir ciltle uyanıyorsunuz :) 50 ml krem 120tl civarıydı sanırım.Bendeki çok kurudan kuruya dönük ciltler için.
All about eyes beklediğim gibi çıkmadı ya da en azından benim beklentilerimi karşılamadı yazın sorun yok ama kış soğuğunda göz altlarım yine kurudu ne yazık ki.Altına ddm losyon sürmeden kuru ciltler için biraz yetersiz kalıyor.Şu sıralar da kullanıyorum sorun olmuyor ancak dediğim gibi kışı kurtarmıyor :/
Buna rağmen normal ciltliler sevebilir çabuk emilen ince yapılı bir ürün.
Dermatically different moisturizing lotion benim ve bi çok kişinin çok sevdiği bir ürün.Akışkan,kolay emilen incecik bir losyon bu yağlı ciltler için jel olanı da var.Nemlendirici değil nemlendirici bazı olarak kullanılması gereken bir ürün tek başına yetersizken başka kremlerin altında extra nem olarak etkisini gösteriyor.
Ve Clinique'nin bolca eleştiri alan toniklerine :) Yabancı bloglarda çok fazla olumsuz yorum alıyor clinique 3 adım sistemi ve özellikle tonikleri.Ben bu kadar kötü olduklarını düşünmüyorum.Belki tonik biraz alkollü gelebilir ama losyonu ve krem sabunu bence güzel ürünler.Bu ilk step-3 kullanışım da değil.Cildime bir olumsuzluğu olmadı ki ben oldukça hassas ve alerjik cilde sahibim.En azından bizim ülkemize göre düşünürsek clinique bile çok ucuz değil tabii başka iyi markalar da var ama pahalı ! Hem cilt bakımı konusunda yeterli bilince ve düzene sahip bir halkımız yok hemde alım gücümüz avrupa kadar iyi değil ne yazık ki.Bunları göz önüne alarak
"Clinique çok kötü yeaaa" diyecekseniz bir kere daha düşünün derim.Tekrar toniğe dönecek olursak ben bu toiniği hergün kullanmıyorum çok fazla temizliyormuş gibi geliyor.İki güne bir bu toniği kullanıyorum arada daha hafif tonikleri tercih ediyorum.Likit sabuna gelecek olursak,onu da seviyorum cildimi yakmadan germeden hafifçe temizliyor. 3 adım da önce likit sabun sonra tonik sonra ddml olarak öneriliyor.Bu sistemin deneme paketlerini bile bulmanız mümkün çok küçük boylarda kofreler satılıyor zaman zaman ama ne yazık ki bu kofreler de kuru cilt serisi olmuyor :(
Deneme boyu olan bu nemlendirici gloss'u da bitirdim ve çok sevdim.İyi nemlendiriyor,yapışkan değil,yoğun yapılı ve hafif renk veriyor bu yönüyle ruj sevmeyenler beğenebilir.7ml deneme boyu bana uzunca bir süre yetti orjinal boylarıysa kocaman bitir bitirebilirsen.Cam gibi hoş duruşları var :)

Şimdilik Clinique yorumlarım bu kadar :) umarım işinize yarar şeyler söyleyebilmişimdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...