Yeni Ne Var ?

16 Temmuz 2012 Pazartesi

The Balm OverShadow Sexpot Series

 The Balm hepimizin sevdiği çok cici bi marka.Ambalajlarının tatlılığı,içeriğinin iyi oluşu,ürün kalitesi ve indirimlerle daha da uygun fiyatlı hale gelişiyle hepimizin gönlüne taht kurdu desem yeridir sanırım :)



 Bu ışıltılı mineral farları da çok çok sevdim :) Ambalajlarındaki pin up kızları da pek hoş olmuş,tam bana uyan renkler sarışın kumral :)
 Sarışın hatunun rengi altın ışıltısı,kumral olanın ki pembe şampanya.
 Işıltı severlerin çok beğenecekleri ürünlerden.Abartılı durmayan,parmakla çıplak göz kapağınıza bile kolaylıkla uygulanıp dağıtılan ürünler.Tüm göz kapağına sürüp sadece eyeliner yada maskara ile kullanabileceğiniz gibi göz pınarınıza,göz topunun üstüne ve kaş altına aydınlatıcı olarak da kullanabilirsiniz :)

 İki rengi de seviyorum ikisi de benim bebeklerim :D Sanırım diğer iki rengi de istiyorum :D
 Renklerin isimleri de çok hoş :) İçeriğini de fotoğrafladım.Ambalajın en kötü yanı ise yanınızda taşırsanız ürünün deliklerden yukarıya bol miktarda çıkması.
Ayrıca kuru ve ıslak kullanıma da uygun ürünler.Yapıları transparan olduğu için daha opak bir uygulama yapmak isterseniz ıslak kullanmanız mümkün.

Ürünlere Gratis'lerden 24tl ulaşmanız mümkün.Tabi güzel indirimlerle daha uygun fiyatlara sahip olmanız mümkün :)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...