Yeni Ne Var ?

4 Temmuz 2012 Çarşamba

MAC Zoom Lash Mascara New Hue

Bu yazıyı girmeyi unutmuşum ama Beth Ditto hala satışta.
Mürdüm ya da erik rengi diyebileceğimiz bu maskara yeşil ve ela gözlere çok yakışır şüphesiz ben kahverengi gözlüyüm bende çok dikkat çekmedi -.-

Ambalajına bayıldım ayrıca :)




Boyası fırça da ve kirpik de çok mor durmuyor daha çok açık siyah gibi duruyor.Bol ışık da daha belirgin olabilir tabi.
Fırçasını pek sevmedim zoom lash maskarayı pek matah bulmadım.Sıradan bir rimel gibi bence bu renk dışında siyah düşünürsek.Çünkü dolgunlaştırma pek yok sadece var olanı uzatıyor.Çok sert bir plastik fırçası var.Siyahını çok büyük bir beklentiyle almayın bence o fiyata daha iyi maskaralar var.
Siyah renk ile arasındaki farkı görmeniz açısından fotoğrafladım.

Fiyatı 49 diye hatırlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...