Yeni Ne Var ?
Size Bi' Hediyem Var =)
İlk çekilişimi yapıyorummm :)
* * * * * * * * * * * Yeni Yıl Hediyesi * * * * * * * * *
Yeni bir yıla girerken sizler için hediyeler seçtim :) 2013 hepimize mutluluk huzur bol kozmetik getirsin :) Bloguma değer verip ...
MAC Studio Finish Concealer
Ne kadar talihsiz göz altlarına sahip olduğumu defalarca söylemişimdir. Bu ürün almayı düşündüğüm en son üründü sebebi ürünün krem yapıda...
11 Temmuz 2012 Çarşamba
MAC Archie's Girls ile koleksiyon çıkaracak !
MAC 2013 ilkbaharının ilk koleksiyonu belli oldu ! Archie's Girls adıyla tasarlanan ürünlerle Betty mi yoksa Veronica mı olurdunuz :)
Koleksiyonu şimdiden beklemeye başladım ben :)
Haberi instyle türkiyeden öğrendim :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder