Yeni Ne Var ?

21 Aralık 2012 Cuma

AveSeena Skin Care


 AveSeena uzun zamandır merak ettiğim bir markaydı.Sonunda deneme fırsatı buldum.Ayırca sample ürünler için AveSeena'ya teşekkür ederim.
Öncelikle AveSeena kimdir tanıyalım ;
AveSeena, Türkiye ve ABD’de tescillenmiş markasıyla, bitki kökenli içeriklerden elde edilmiş, doğa türevli, hayvanlarda test edilmemiş (“cruelty-free”) hammaddeler kullanmaya çok önem vererek, tüketicilere özgün, kaliteli ve yenilikçi ürünler sunmayı amaçlamaktadır.


Marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor,doğal içeriklere sahip ve paraben gibi endişe duyduğumuz maddeleri içermiyor.
 Mineral Sea Day Cream Sodyum, Magnezyum, Çinko, Mangan, Shea, Avokado, Yosun, Yeşil Çay, Aloe Vera,Sekoya Ağacı Yaprağı, Nane, Okaliptüs + Vitamin E içeren gündüz kremi.Kuru cilt tipine sahibim ve kolay kolay her cilt tipine hitap eden ürünleri sevmem.Ama bu krem yoğun yapısıyla güzel nemlendiriyor yumuşatıyor.Sevdim kendisini tam boyunu da alabilirim.50 ml 54 lira
 Puff Be Gone Eye Cream methini daha önceden duyduğum bir üründü.opal, Salatalık, Adaçayı, Ihlamur, Papatya, Melisa, Üzüm Kabuğu,jojoba, Hindistan Cevizi, Ayçiçeği, Kafein + Vitamin E içeriyor.Şişlikler üzerine etkili olduğunu çok seveninin olduğunu biliyorum.Kuru göz çevremi çok güzel nemlendiriyor yumuşatıyor.Özellikle kış aylarında oldukça iyi performans çıkarıyor.Ama göz çevremde torbalanma olmadığından bu konuda yorum yapamayacağım.Morluklarıma pek etki edemedi malesef :( Ama verdiği yumuşaklığı için alır mıyım evet.Göz kremi için oldukça bereketli 50ml 68 lira

Ve favori ürünüm ! Karaçam, Kusburnu, Yulaf, Pirinç, Yosun, Jojoba, Shea, Kuşburnu, Ayçiceği, Üzüm Çekirdeği + Vitamin E içeren China Doll Night Cream. Gerçekten idaa ettiği porselen görünümünü veriyor.Cildim sorunlu değil ama serumumu sürüp bu kremi kullanıyorum sabaha dümdüz bembeyaz oluyor cildim.Kıvamı yoğun olmasına karşın biraz köpüksü.Tuhaf çiçeksi bir ot kokusu hakim ve ben bu kokuyu çok sevdim.Bunu kesinlikle alacağım. 50 ml 62 lira
Ve Olive Leaf & Oat Dry Facial Mask bu kuru maske Akai Çileği, Kuşburnu, Zeytin Yaprağı, Argan, Rhyolite, Yulaf, Pirinç, Beyaz Kil,Yasemin, Gül + Sandal ağacı içeriyor.Maskenin özelliği farklı sıvılarla karıştırılabilir olup farklı etkiler göstermesi.Soğuk su: serinletici + nemlendirici
Kapağı yeni açılmış maden suyu: tazeleyici, besleyici + mineral desteği.
Taze soğuk süt: tazeleyici + besleyici. İçeriğindeki protein, mineraller + laktik asidin arındırıcı etkisi.
Soya sütü: tazeleyici +besleyici, protein, mineraller + Vitamin E içeriği ile vejeteryan alternatifiniz..
Taze portakal suyu: yoğun C Vitamini ile canlandırıcı etki.Ben henüz doğru karışımı beceremedim fazla sıvı oldu tekrar deneyeceğim.Ama kullandığım kadarıyla güzel temizliyor.Ben bu maskeyi özellikle yüzüne tuhaf maskeler yapma merakında olanlara öneririm.Benim fikrim herşeyin (bal,yumurta vb...) saça yada yüze sürülmemesi yönünde.Öyle bişey yapmaktansa bu maskeyle karışım hevesinizi giderin hiç değilse yanlış bir şey yapma ihtimaliniz ortadan kalkar. 25 gr 53 lira
Genel olarak ürünleri beğendim.Elimdekiler bitince güzel bir alternatif oldu benim için.Fiyatları da High End markaların cilt bakım ürünlerine göre çok uygun.
Şu aralar %10 indirim var.Ürünleri daha detaylı incelemek için aveseena.com.tr adresine bakabilirsiniz.



1 yorum:

  1. maskesi dışındaki ürünlerini ben de cok sevmiştim özellikle de china doll çok iyi :) göz kreminin tam boyunu alsam mı diye düşünüyorum sanırım göz altlarımda çizgiler derinleşiyor :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...