Yeni Ne Var ?

19 Aralık 2012 Çarşamba

Cilt bakım rutinim

Sevgili Onur beni bir milyon yıl önce mimlemişti :D Ben o kadar tembelim ki ancak yazıyorum :(

Cilt bakım rutinim şu şekilde; Ten makyajımı önce makyaj sütüyle temizliyorum.Şu aralar The Body Shop Vitamin E sütü kullanıyorum.Memnunum zaten ardından yıkıyorum.Köpük olaraksa The Body Shop NUTRIGANICS kullanıyorum devamında da aynı serinin toniğini kullanıyorum.Bu seriyi organik olduğundan merak edip almıştım biraz da fena değiller ama çok da güzel gelmediler açıkçası.Göz kremi Ysl forever kullanıyorum.Morluklarımı azalttığı için şimdiye kadar en sevdiğim göz kremi oldu diyebilirim.Serinin yazısı yakında blogda olacak.Serumunu da gece kullanıyorum sadece.Yaş olarak biraz beni aştığı için fazla yüklenmeden kullanmayı uygun gördüm.Yves Rocher Hydra Vegatel kremi serumun üzerine sürüyorum.Ysl gündüz kremi güzel yeteri kadar nem ve yumuşaklık sağlıyor fakat anti aging açısından bi etki görebilecek yaşta olmadığımdan daha iyi alternatifleri olan bi krem.Herborist Tai Chi maske ise benim göz bebeğim başımın tacı öyle diyeyim o kadar seviyorum.Haftada bir kez yapıyorum çok güzel temizliyor aydınlatıyor dinçlik veriyor cildime.Peeling olaraksa nadiren RareBlossom peelingi kullanıyorum.Ne yazık ki marka satışlarını durdurdu.Çok güzel bir ürün fakat benim gibi hassas ciltler için biraz sert tanecikli.

İşte genel olarak böyle bu aralar :) Daha denemek istediğim nice cilt bakım ürünleri var :)

1 yorum:

  1. Teşekkürler unutmadığın için ;) Ysl yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...