Yeni Ne Var ?

7 Ocak 2013 Pazartesi

Abba Hair Care Moisture & Color Protection


Abba saç bakım ürünleri deneme boy basın ürünü olarak gönderileli çok oldu aslında ama ben yazmayı unutmuşum.  %100 “vegan” yani hayvansal katkı maddeleri taşımayan abba ürünleri, gluten, dea, sentetik renk katkı maddeleri, sülfat ve SLS içermiyor.












Önce benim gibi kuru saçlara sahip olanlara yönelik olan nem serisinden bahsedeyim.Nem serisi zeytin yağı ve nane içeriyor.Nane kokusu şampuanda baya hissediliyor.Naneli sakız gibi kokuyor.
Şampuanı da kremi de çok sevdim.Saçlarımı güzel yumuşattılar.Ayrıca saç derisini çok rahatlatıyor.
Krem çok yoğun ve etkili.Şampuan biraz zor köpürüyor bu içinde SLS dediğimiz köpürtücü maddenin olmamasından da kaynaklanıyor sanırım.Ben yine bolca kullandım saçlarım uzun olduğu için daha az miktarı yeterli olsaydı 10 üzerinden 10 olurdu :)
Bunların dışında erken yağlanma veya sönüklük gibi bişey olmadı.

Şampuan 250 ml 54 TL
Saç Kremi 200 ml 65 TL


 Renk koruyucu seri hakkında tam yorum yapamıyorum akacak solacak bir boya yok saçımda.Ama genel olarak etkileri yine çok güzel.Bu serinin kremi diğeri kadar yoğun değil.Benim saçımı açmaya yetti.Hindistan cevizi ve adaçayı içeriyormuş ama bana sorsanız resmen acıbadem kokuyor :D

Kısaca ben ürünleri çok sevdim.Saç bakım ürünlerim arasına girmeyi hak kazandılar :D

Şampuan 59 TL
Saç Kremi 69 TL

.pureabbaturkiye.com üzerinden ürünleri inceleyebilir yetkili eczaneleri öğrenebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...