Yeni Ne Var ?

28 Haziran 2013 Cuma

Lush Focus Eyeshadow





Lush'ın renkli kozmetikleri de diğer ürünleri gibi doğal içeriklerden ve hayvanlar üzerinde test edilmeden yapılıyor.Tabi ki makyaj ürünleri de el yapımı.Ambalajın altında üretim tarihini ve kim tarafından üretildiğini görüyorsunuz.Bu lush'a özgü hoş bir ayrıntı.

Emotional Brilliance serisinde ruj,maskara,eyeliner,renkli nemlendirici ve pudra da var.Serinin renkleri duygulara göre verilmiş.Bana etkinlikte odak rengi denk geldi.Aslında çok hoş yansımaları olan bir renk fakat bana bu renkler hiç yakışmıyor.Bu da ölü gibi durdu :( Krem farlarla da aram pek yoktur.Gözleri toza hassas kişiler içinse tam bir kurtarıcı.Göz doktoru bana da toz far kullanma gözünde hep tozlar var dese de vazgeçemiyorum :( tabi bunlar kişisel sıkıntılar.Ürünü genel olarak yorumlamak gerekirse içeriğinin iyi olması,hayvanlar üzerinde test edilmemesi,el yapımı ve taze olması avantajları.Dezavantajları ise çok hızlı uygulamak gerekiyor yoksa eşit dağılmıyor.Cilt tipine göre performansı değişse de gün içinde toplanma çizgilenme yapabiliyor.     
                     


Güzel renk veriyor,yansımaları da hoş.Ürün ambalajını pek sevmedim.Bu tarz aplikatörlü kapatıcı ,far gibi malzemelerde ürünün tamamını kullanmak zor.Tabi cam olması bi yandan çevre için daha iyi.Kısaca profesyonellik yerine doğallık arayanlar tercih edebilir.Ben alacak olsam bu seriden öncelik ruj alırdım.Sonuçta ruju resmen yiyoruz daha az kimyasal yemiş oluruz üstelik tazelemesi daha kolay olur.

Rose Petal Infusion (Rosa damascena), Water (Aqua), Glycerine, Almond Oil (Prunus dulcis), Titanium Dioxide, Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Cupuacu Butter (Theobroma grandiflorum), Stearic Acid, Triethanolamine, Cetearyl Alcohol, Tin Oxide, CI77019, CI77499, Methylparaben, Propylparaben 

Ürünü Lush'tan online olarak alabilirsiniz.Ürün 5gr 42 Lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...