Yeni Ne Var ?

10 Eylül 2012 Pazartesi

Çekilişimin Talihlisi belli olduuu !


Büyük bi heyecanla yaptığım ilk çekilişimi sonuçlandırdım.Kazanını söylemeden önce bi kaç şey söylemek istiyorum.Öncelikle güzel bi katılım oldu bu yüzden çok mutlu oldum.Fakat linkleri tek tek kontrol etmek beni epey zorladı çünkü bazı katılımcılar sadece kendi profil linklerini vermişler.Profillerine girip duyuruyu bulmak gerçekten çok zaman kaybedici ve çok zor.İlk çekilişim bende acemiyim diyerek aradım buldum artı haklarını yazdım ama bi daha ki çekilişte bunu yapmayacağım inanılmaz vaktimi aldı.Hesabı korumalı olup hiç bir şey göremediğim katılımcıların artı haklarını yazmadım.Ve belirtmek istediğim bir nokta daha var sırf çekiliş yayınlamak için açılmış olan bloglara artı hak tanımayacağım.Haksızlık olduğunu düşünüyorum.Bunun yerine artı hakların daha eşit dağılması için başka şeyler var aklımda.

Ve Sanırım bu kadar gevezelikten sonra açıklama vakti geldiii :)

HATİCE - Hatice_soy38@hotmail.com   

Kazanan 3 gün içerisinde dönüş yapmazsa çekilişi tekrarlayacağım.Ve kazanamayanlar üzülmesin yılbaşında güzel bir çekiliş yapmak istiyorum.Ayrıca en az benim ki kadar özenilmiş bir çekilişi olan sevgili bugunnesursemm'in çekilişi var :) mutlaka katılın şansınızı deneyin :)


2 yorum:

  1. Bu güzel hediyelerin talihlisi ben olduğum için çok mutluyum.Vanilya yağmuruna çoook teşekkür ediyorum.Sabah sabah gözümü bu mutlu haberle açmak bana çok süpriz oldu. İnanılmaz mutluyum. Kazanamayan arkadaşlar üzülmesinler. Bir dahaki çekilişe katılsınlar diyorum:)) Hediyelerim ulaşınca sizinle tekrar paylaşıcam. Sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bir heyecan baktım ama ben kazanamamışım =( Kazanan arkadaşa tebriklerimi sunup, yılbaşı çekilişini bekliyorum =) hatta bu sefer artı hak kazanayım diye tek tek sms atıcam insanlara ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...