Yeni Ne Var ?

26 Eylül 2012 Çarşamba

Yves Rocher Hydra Vegetal Hydrating Cream

Yves Rocher'ın yeni serisi Hydra Vegetal serisi nemsizlik problemi çeken normal ve karma ciltlere yönelik.Serinin en yoğun kremini aldım.Jel formunda olan kremi cildim kuru olduğundan tercih etmedim.




Kremi yoğun nemlendirici özelliğinden dolayı gece kremi olarak kullanıyorum.Cildi yumuşatıyor,rahatlatıyor.Ama fazla kaçtığında biraz yapış yapış biraz parlaklık olabiliyor.
Genel olarak bütün nemsizlik çeken ciltlere yönelik diyebilirim.Kremden beklentileriniz arasında yaşlanma karşıtı,leke açıcı vb gibi özel bir şey yoksa yeterli gelecek bir krem.
Kremin bu kadarı bütün elime yeterli geliyor.Yağlı ciltler jel formunu tercih ederlerse sanırım daha uygun olur.
Kremin içeriği ise bu şekilde.Normal fiyatı 32.90 TL tanışma fiyatı 27.90TL
Yves Rocher sık sık indirim yapıyor zaten.

Şehrinizde Yves Rocher yoksa internet üzerinden sipariş verebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Bu seriyi merak ediyorum, yolum düştüğünde bakıcam. Kokusu nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de serideki nem serumunu merak ediyorum..Kokuya duyarlıyım zaten her ürünü kullanamıyorum ama rahatsız edici ya da parfümlü bi hali yok.Sanırım krem kokusu diye tanımlarım :D ama sinir bozan bi hali yok bence :)

      Sil
  2. Rahatsız edici değilse iyi o zaman :) Ben de kokuya duyarlıyım ya özellikle son 1-2 yıldır iyice hassaslaştım kozmetik ürünlerde aşırı koku/ parfüm durumuna.

    YanıtlaSil
  3. Bende bunu kullanıyordum bir ama yüzüm çok kurumuştu, memnun kaldım şimdi kabını değiştirmişler. Daha güzel olmuş, inşallah sende çok memnun kalırsın. Seni takibe aldım, bana da beklerim.
    http://guzellikgercekleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...