Yeni Ne Var ?

17 Aralık 2012 Pazartesi

The Body Shop Rainforcest Moisture


Şampuanların bitkisel olmasına ve içeriğine dikkat edenler için bir alternatif de The Body Shop Rainforcest serisi.

Nem serisi Amazonlarda organik olarak yetiştirilen pracaxi ağacı tohumundan elde edilen yağ, nemlendirici manketti fındığı yağı ve Yerel Ticaret ürünü bal ile zenginleştirilmiş.


Silikon,sülfat,paraben ve renk maddesi içermiyor.Keratin yüklemesi ve brezilya fönü sonrasında rahatlıkla kullanabilirsiniz.



Şampuan saçları güzel temizliyor,yumuşatıyor ve ağırlık,sönüklük yapmıyor.Saçlarımın ince telli,düz ve uzun olduğunu ,bir - iki günde bir yıkadığımı da belirteyim.Ben saçlarımı sadece bir kez şampuanlarım şampuanı da neredeyse bir avuç kullanırım.O yüzden benim için yeteri kadar köpürüyor.Şampuandan memnunum diyebilirim.

Saç kremi ise oldukça sıvı ve eğer çok zor taranan saçlara sahipseniz size yeterli gelmeyebilir.Hafif yapısından dolayı onu da bol miktarda kullanıyorum.Ağırlaştırma gibi bir durum söz konusu değil.

Hair Butter ise saç kreminden hallice.Haftada bir kez şampuandan sonra nemli saça uygulayıp 5 dk bekletip durulanıyor.Öyle mucizevi bir sonucu yoğun bir etkisi yok bana kalırsa.

Bir not olarak ; Zeytinli olan parlaklık sağlayan seri saçı gerçekten parlatıyor fakat benim ince telli saçlarımı feci şekilde sönükleştirdi.Zeytinli şampuanı ince telli saçlara hiç önermiyorum.Ya da bir sample edinin ondan sonra alın derim.Yağlı saçlar için olan seri ise zaten kurumaya meyilli olan saçlarımı takır takır sertleştirdi.Bunlar da aklınızda bulunsun.

Şampuanların 250 ml ve 400ml seçenekleri var.Hair Butter 200ml. Bendeki 400ml ürünlerin fiyatı sanırım 20 lira ya da o civardaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...