Yeni Ne Var ?

22 Aralık 2012 Cumartesi

Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator









Bir aydır kullandığım YSL forever youth liberator serisinden artık bahsedebilirim sanırım.Ysl bu seri ile gençliği yeniden kazandırmayı hedefliyor.
Ee sen zaten genç değil misin hatun diyeceksiniz sanırım.Evet alırken bu serinin 30 yaş üstü olarak lanse edildiğini bilmiyordum.Eve geldim internetten araştırırken öğrendim, sonra Sephora'ya tekrar götürdüm ürünleri değiştirmek istedim ama Sephora'daki uzmanlar bu serinin o kadar ağır olmadığını cildime koruyucu anti aging görevi yapacağını söylediler.Pek tatmin olmadım aslında biraz da kendime kızdım kendi düşündüğüm ürünleri alsaydım keşke diye fakat değişimle de uğraşmak istemedim ambalajları açmıştım kendi sinirlerimi havalandırmak istemedim ayrıca evime en yakın sephora mağazasından da olmak istemedim ( orada sinirden salon kadını çizgimden kayabilirdim :D ) neyse krem sonuçta bi sonu var beğenmezsem bi daha almam diyerek geri geldim ve kullanmaya başladım.Hikaye kısmını geçip ürünleri anlatayım.
Serum kırışık karşıtı olmasının dışında güzel bir aydınlatıcı.Sadece geceleri kullanıyorum cildimi kremden önce biraz nemlendiriyor.Sabaha aydınlanmış bir ciltle uyanıyorum.2 damlası yüze ve boyna yetiyor.Herhangi bir alerji yan etki yapmadı.
Krem üzerinde yazmasa da spf 15 içeriyor.Bu yüzden sadece sabah kullanıma uygun.Normal ve kuru cilt tipine uygun.Kuru cildimi yeteri kadar nemlendiriyor aydınlık veriyor.Fakat bana kalırsa 25 yaş altı için biraz gereksiz.Nemlendirici olarak daha iyi alternatifler varken pahalı kaçıyor.Ama anti aging özelliğinden yararlanacak yaştaysanız değebilir.Çok kuru ve hassas cilt tipi için çeşidi de mevcut.Fakat serinin en büyük eksiği gece kremi sanırım.Ysl kendi sitesinde de başka yerde de gece kremini bulamadım.Olmadığı içinde şaşırdım.
Göz kremi ise en beğendiğim ürün oldu.Güzel nemlendiriyor.Yoğun yapılı ve az bir miktarı yetiyor.Gece gündüz kullanıma uygun.Koyu göz altlarımı aydınlattı.Sabah uyandığımda daha az morlukla karşılaşıyorum.Zaten genetik olan koyu ve çukur göz altlarımı bir kremin tamamen iyileştirmesini beklemiyorum.
Ürünler herhengi bir alerji yapmadı bende.Ama yaşıma göre daha iyi alternatifler var tabi ki.Belki göz kremini tekrar alabilirim.Ayrıca YSL makyaj konusunda iyi bir marka , cilt bakımında ise daha geride kalıyor.Fazla çeşide sahip değil.
Serum 30 ml - 199 TL
Krem 50ml- 199 TL
Göz kremi 15 ml- 159 TL




5 yorum:

  1. göz kremim bitti bugün alternatif arıyorum ama 159 çokmuş yahu :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :S diğer ürünler missperada daha ucuz ama göz kremi yoktu orada da.Göz kremi seçmek zor yahu :/ ben bi daha shiseido alacağım.

      Sil
  2. dermalogicayı deniyorum suan. göz kremi baya iyi geldi. bende morluk fln yok tabi. ama nemlendirmesi çok iyi.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu aralar ıyı bır göz kremi arayışındayım. Birçok krem kullandım ama hala birinde sabit kalamadım. Daha doğru tatmin edici bir kreme denk gelmedim. Şu an da dermolojica, la roche ve lancome ürünleri arasında kaldım. Sizin başka bir öneriniz var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu krem bitince Guerlain almayı düşünüyorum.Çoğu kullandığım kremden ben de memnun kalmadım özellikle clinique beklentilerimi karşılamadı.Aveseena puff be gone güzel geldi gün içinde kurumuyor göz çevrem.Lancome göz kremini kullanmadım ama nemlendiricisini çok severim ilk kremim lancome'du :) bir de mac mineralize göz kremin methini duydum nemlendirme açısından.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...