Yeni Ne Var ?

10 Şubat 2013 Pazar

Guerlain Écrin 6 Couleurs Eyeshadow Palette 10 Francs Bourgeois





Guerlain 2010 sonbaharında çıkardığı 6 renkten oluşan paletleri pratik ve garantili makyaj sevenler için üretmiş sanki.Tüm paletler birbirinden güzel olsa da ben yine kahverengiden vazgeçemedim.

Aldığım günden beri severek kullandığım hatta favori iki paletimden biri kendisi.Renkler hem gece hem gündüz makyajına uygun.İçinden çıkan kağıdında nasıl kullanılabileceğine dair öneriler var.Guerlain her ürününde olduğu gibi ambalajı harika tasarlamış.Ürün kutudan kadife kılıfıyla birlikte çıkıyor.Paletin aynası ise her zamanki gibi harika gösteriyor.

Farlara gelecek olursak yumuşak, kolay karışan,pigmentli ve bazsız bile çok başarılı.Pigmentli diyorum ama bu farlar öyle pastel boya gibi boyamıyor adına yakışır şekilde gölge ( shadow) veriyor.Daha yoğun renk için daha uygun sık kılı fırça kullanmak veya ikinci katı geçmek gerekiyor.Bu olumsuz değil bilhassa ben daha çok sevdim.Daha doğal daha gölgeli makyajlar ortaya çıkıyor.Ve Guerlain farların en farklı yanı boyutlu bir makyaj çıkarması.Paletteki renklerden dördü ne çok mat ne de çok ışıltılı.Çok başarılı bir oran tutturulmuş ışıltı sadece boyut ve aydınlık kazandırıyor.
Özetle kaliteli ve verdiğiniz paraya kesinlikle değecek bir ürün.



Flashlı ve flashsız fotoğrafladım.Swatch içinse kusura bakmayın fotoğraf makinesi yeni ve ben ancak bu kadar çekebildim daha sonrakiler daha iyi olacak :)

Guerlain ürünlerine Sevil ,Sephora ,Tekin Acar , Harvey Nicols gibi bir çok yerden ulaşabilirsiniz. Ürün 199TL

11 yorum:

  1. çok beğeniyorum bu far serisini fakat henüz edinemedim nedense hep vazgeçiyorum.. çok şık renkler canım..

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzel bir palet.. Guerlain hep böyle harika kaplar yapmak zorunda mı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ambalajları bile almak için bahane ^^ Özel olarak tasarım yaptırıyor Guerlain.Bitse de atmaya kıyamaz insan :)

      Sil
  3. Çok güzel! Sanki bendeki Tom Ford-Cognac Sable'a benziyor ama üstüne 10 lira koyup 2 far daha alınacak fiyatta :)

    Yine de aklıma takılabilir bu palet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tom Ford paletlerde çok şık gerçekten buraya da bir getirse Harvey Nicols.Bu arada Ysl Glossy Stain serisini beğendim fırçası kıvamı hoş sende gloss seviyorsun ya aklıma geldin 7 Numaraya bir bak :)

      Sil
    2. Boom! http://bengisuyaziyor.blogspot.com/2012/10/yves-saint-laurent-glossy-stain-07.html

      :))

      Burada bir YSL temsilcisini arkadaş edinmiştim, bana bunu ve doğal tonlarda bir pembeyi önermişti zaten. Ben de hemen o gün bunu almıştım :)
      Teşekkürler yine de :)

      Sil
    3. Ehee o kadar gezmiştim blogunda bunu gözden kaçırmışım :D :S

      Sil
  4. Kapak tasarımı harika, işlemişler resmen..
    Renkler çok güzel ama fiyat bana da fazla geliyor malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Türkiye'de daha da pahalı bütün kozmetikler.Farlar kolay bitmiyor sık kullandığında verilen paraya değiyor bi köşeye atılıp ziyan olmasın yeter :)

      Sil
  5. Uzun bir süre ekrana baktım, çok ama çok güzel. İyi günlerde kullan.
    Renkler tam da dediğin gibi kendinden efektli, gölgeli... Bu paletle ne makyajlar yapılır, düşündükçe bayılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...