Yeni Ne Var ?

6 Eylül 2013 Cuma

Dior Serum de Rouge One Shot 355


Dior serum ruj dudaklara bakım yapmak için içeriği yoğunlaştırılmış bir ruj.Dudağın üç katmanına etki yapmayı hedefliyor.Düzenli kullanımda dudakları iyileştirme iddiası var.Dudaklara dolgunluk ve hacim de vaatleri arasında.







Bu ruju plansızca aldım indirim vardı Dior'un denemediğim bir rujuydu.Benim gibi bir ruj hastası için büyük eksiklik :D Açık renk tercih ettim hem rengi yaz hem de lipbalm gibi rastgele sürebilmek istedim.Yazın beyaz yada bronz tene yakışıyor.Yoğun kıvamı dudakları yumuşatıyor.Dudaklarımı kemirmediğim sürece düzeltiyor fakat dolgunluk verdiğini düşünmüyorum.Hoş benim varla yok arası dudaklarımda verse de belli olmaz :D
Aldığım 355 numara biraz inci bitirişli bir açık pembe.Asansörlü mekanizmaya sahip.Günlük kullanım için ideal.Fiyatı biraz pahalı ben Tekin Acar'dan indirimli 48 Liraya aldım.Normal fiyatı 103 Lira ürün 2gr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...