Yeni Ne Var ?

9 Kasım 2012 Cuma

The Body Shop Facial Radiance Powder mix

The Body Shop vitamin C serisini seviyorum.Bu da indirimde yakalayınca aldıklarımdan :)


Cildi aydınlatma,canlandırma gibi vaadleri var bu pudralı serumun.Daha önce de bir kaç kez alıp kullanmıştım.High End markaların serumları kadar belirgin bi fark yaratmıyor serum - en azından bende öyle oldu- ama yine de hoş bir yumuşaklık,canlılık veriyor cilde.Günde iki kez kullanılması öneriliyor.10 günlük kür halinde uygulayın deniliyor ama 10 günden daha uzun süre gidiyor serum.
Ve asıl fena olan benim bu ürünü en son aldığımda pudrayı farketmiş olmam :D Ben o beyaz kapağı çıkarıp atıyordum o.O sonra bu kapak niye var diye bir düşündüm yazıyı okudum ve bi ışık belirdi kafamın üstünde :D C vitamini kısmı pudradaymış zaten o.O yine de iyi geliyordu yahu sanki serum :D
Evet böyle tuhaflıklar yaparım ben :D
Neyse işin özü bu kapağın üstüne iyice basınca pudra seruma dökülüyor, bir kaç çalkalamayla da iyice karışıyor.


Çok mucizevi bir etkisi yok ama indirimde bulursanız denemeye değer bir ürün derim.

Ürün 10 ml aklımda 44 lira gibi bir fiyat kalmış.%50 indirime zor giriyor ama 3al2öde indiriminde daha sık  bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...