Yeni Ne Var ?

15 Mayıs 2015 Cuma

Durulanmayan Saç Bakım Ürünleri #1

  
Sadece duşta saç kremi kullanmak yetmez oldu artık yıkama sonrası durulanmayan bir bakım ürünü kullanmadan edemiyoruz. Bütün markalar arka arkaya bu ürünleri piyasaya sürüyor, doğru ürünü seçmek zorlaşıyor. Ben de kullanıp bitirdiğim yıkama sonrası bakım ürünlerinden beşini kıyaslamaya karar verdim.
Lee Stafford Shine Serum: Marka birkaç yıl önce Tekin Acar'da satılırken almıştım. Artık Gratislerde satılıyor fakat bu serumla hiç karşılaşmadım sanırım getirmiyorlar. Lee Stafford'un saç serumunu ve saç maskelerini getirmemekle büyük gaflet içerisinde oldukları konusunda birileri Gratisi uyarmalı diye düşünüyorum. Özellikle diplere uygulanabilen maskeleri çok güzeldi. Keza bu serumda 50 ml fakat 100 ml bereketinde ve saça farkedilir bir canlılık veriyor.

John Frieda Full Repair Sheer Mist: Saçının ağırlaşmasından endişe edenler için güzel bir tercih olabilir. Fakat uzun ve gür saçlarınız varsa çabuk vedalaşacağınızı garanti edebilirim. Bu kadarcık bir şişe ve bol bol sıktığınız zaman kısa sürede bitiveriyor. Full Repair serisinden yıpranmış saçlara göre olsa da çok yıpranmış saçları kurtaracağını düşünmüyorum.

Yves Rocher Anti- Frizz Milky Serum : Bu ürünü sevip sevmediğime karar veremedim. Yazın aldığımda çok sevdiysem de kışın sanki saçlarımın üzerinde bi' şeyler varmış duygusu yarattı. Kremsi bir ürün, kolay kolay bitmiyor fakat elektriklenme üzerindeki etkisini anlayamadım. Yine de saçları uçuş uçuş, yıpranmış olanlara iyi gelebilecek yapıda.

Tony Guy Glamour Serum Shine and Anti- Frizz : Bu serum işlev olarak Lee Stafford'la eş. Fark olarak yapısı daha yoğun ve ürün miktarı az 30 ml. İndirimsiz fiyatını pahalı bulduğum bir saç bakım yağı. Cansız, kuru saç uçlarını güzel toparlıyor saça ışıltı veriyor. Sevdim, indirime girdiğinde alınası indirimsiz 40 lira civarıydı sanırım.

Down Under Hair Repair Conditoner: Down Under Sıvı saç kremi kuaförlerdeki "mavi su" yapısında. Yani saçınız duş sonrası dolaşıyor ve açmakta zorlanıyorsanız bu ürün size yardım edebilir. Ben evde kullandığım zamanlarda sevmedim. Evdeyken bakım yağlarını tercih ediyorum. Bu sıvı saç kremleri havuz ve deniz sonrası duşlarda, saçıma krem sürmeden çıktığım zamanlarda saç kreminin eksikliğini dolduruyor. Bol bol fıslatıp saçımı tarıyorum, yaz geldiğinde tekrar edineceğim bir ürün.



1 yorum:

  1. Ben de John Frieda yı kullandım. Dediğin gibi çok onarıcı etkisi yok. Verdiğin paraya değmiyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...