Yeni Ne Var ?

25 Ağustos 2012 Cumartesi

COLLISTAR After-Sun Rebalancing Cream-Shampoo & After-Sun Intensive Restructuring Hair Mask

 Güneş tenimizi olduğu kadar saçlarımızı da yoruyor.Saçlar sertleşiyor,tarak geçmez oluyor böyle olunca da extra bir bakım yapmak gerekiyor.
Benim de saçlarım son zamanlarda iyice kendinden geçmişti.Sertleşti , sanki siyahtan saıya dönmüşüm gibi sevimsiz bir hal aldı.Bende yeni bişeyler aramaya başladım.Aslında niyetim yağ almaktı ama aradığım ürünler kalmayınca bende bunları merak edip aldım.


 Collistar kremli şampuan deniz,güneş sonrası düğüm düğüm olmuş saçlarımı açmam da baya yardımcı oldu.Bunun yanında saç derim kurumuştu pul pul dökülüyordu artık az da olsa şampuanın etkisi bu yönde de olumlu oldu diyebilirim.Çünkü benim cildim genel olarak da kuru olduğundan kozmetikler her zaman yeterli etkiyi gösteremiyor.





Saç maskesi koyu kıvamlı ve diplere uygulanmayan maskelerden.Saçlarım uzun olduğundan bol kullanıyorum,bir kaç dakika bekletip durulayıp tarıyorum.Kullanınca kendini fark ettiren ürünlerden diyebilirim.Yağını merak ediyorum bulamadım ama bulursam almak istiyorum.

Ürünleri Tekin Acar dan edinebilirsiniz.Başka bir yerde satılıyor mu bilmiyorum.Şampuan 200ml Saç Maskesi 150 ml. Şampuan 46 TL ama Maskeyi tam bilmiyorum fatura da bi indirim olduğundan net fiyat yazmıyor ama onunda fiyatı 40 civarı olması gerekiyor.Collistar'ın diğer ürünlerine     collistar.comdan bakabilirsiniz.                                                                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...