Yeni Ne Var ?

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Yves Rocher Active Sensitive Eye Care



Yves Rocher göz altı torbalarına karşı yatıştırıcı kremi daha önce de bir ya da iki tüp kullandım.Cildim kuru ve göz altlarım da koyu renkli.Torba problemim yok.Ben sadece hassas ciltli olduğumdan bu ürünü almıştım.

Torbalara karşı etkisi nedir bilemem ama normal-hassas ciltliler için yeterli olabilir.Cildi rahatlatıyor.Ben yazın kullanıyorum ama kışın cildim daha fazla kuruduğundan yeterli gelmiyor.






Hafif ve cilt tarafından kolay emilen bir yapıya sahip.
Ürün 15 ml 32.90tl Yves Rocher sık sık indirim yapıyor daha ucuza da almanız mümkün.
Online siparişe ve ürün hakkında daha fazla bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Ben de bu aralar bir göz kremi arayışındayım. Bir türlü istediğim gibi bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç istediğim gibi nemlendirmiyorlar :( altına clinique dmm losyon sürünce ancak :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...