Yeni Ne Var ?

16 Mayıs 2012 Çarşamba

The Body Shop Delipscious Sheer Lip Colour 05


 The Body Shop un cilt bakımı olsun makyaj malzemesi olsun bir çok ürününü çok seviyorum.Ama bu rujları sevemedim eskiden benzer ambalajda çok daha güzel bir serisi vardı neden kaldırdılar bilmiyorum.Onlar gerçekten gloss ruj şeklindeydi.

Bu rujlar ise daha yoğun kıvamlı ve yolculuk şekeri gibi kokuyor.O koku da midemin bulandığı zamanları hatırlatıp midemi bulandırıyor.Evet çok saçma bi anlatım ama durum bu :(
Böyle yaban mersini gibi bir kokusu var yani.
 Aslında rengini çok severek almıştım.Koyu ve erik rengi olunca çok beğenmiştim.


 Rengi hangi fotoğrafta daha iyi gösterdiğime emin olamadığımdan ikisini de koydum.
 Benim kullanamama nedenim biraz koku olduğundan herkes benim gibi olmayabilir tabi.
Kıvamlı bir yapısı var hafif ışıltılı.Kış için güzel bir renk.


Ürün 2 gr
The Body Shop şöyle demiş ;
Doğal yollardan elde edilen içeriğiyle Delipscious Sheer Lip Colour serisindeki tüm ürünler yaban mersini yağı, nar çekirdeği yağı ve Yerel Ticaret ürünü lezzetli kakao yağı içermektedir. Direkt olarak ya da dudak fırçası yardımıyla dudaklara uygulanır. Ambalajı tüketici artığı geri dönüştürülmüş materyallerden yapılmıştır. 9 farklı renkte bulunmaktadır.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...