Yeni Ne Var ?

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Yves Rocher Anti-Dandruff Shampoo


 Yves Rocher'ın bu şampuanları seri olarak çok başarılı.Bu kepek karşıtı şampuan eğer kepek probleminiz çok farklı bi sebepten kaynaklanmıyorsa kepek probleminizi yok edecek bi ürün.
Kendi adıma şunları söyleyebilirim ki benim ara sıra susuzluk,mevsimsel değişiklik vb.. sebeplerden kepek problemi yaşadığım zamanlar oluyor.Saç derim çıldırtıcı kaşınıyor,saç derim pul pul dökülüyor.Bu zamanlar da kullandığım bir şampuan yves rocher kepek karşıtı.İlk kullanımda önceye oranla nispeten daha az kaşıntı oluyor üçüncü kullanımdaysa farkedilir derece de kepekte azalma oluyor.Yani ben bu şişeyi bitirdğimde kepek felan kalmıyor.



Kepek şampuanı olarak her markette bulabileceğiniz ucuz şampuanlarını hiç önermiyorum.Çünkü uzun zaman bende kullandım ve şu an düşündüğümde resmen deterjan gibi geliyor hepsi bana.
Kokusu da otsu ama benim hoşuma giden bir koku.
 İçeriğinde de gördüğünüz gibi sinir bozan bişey yok.Bu seriden bir şampuan denemenizi tavsiye ederim.Gramaj olarak fazla değil 200ml.Ama saçlarınız benimki kadar uzun değilse size benden daha uzun süre gidecektir bana 3 hafta kadar dayanıyor.Bence büyük boyları da çıkmalı bunların :)
Fiyatları 11.90 eğer şehriniz de Yves Rocher mağazası yoksa buradan sipariş verebilirsiniz :)

2 yorum:

  1. çok iyi oldu tanıtman teşekkürler ;) ben de deneyeyim bunu madem. otacı da denemek istiyordum. :) sırayl bakayım hepsine.

    YanıtlaSil
  2. :) işine yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...