Yeni Ne Var ?

7 Mayıs 2012 Pazartesi

INGLOT lipstick 184

 Bu ruju alalı epey oldu ama çok kullanmadım.Benim kışlık renklerim arasında.Biraz metalik ve mor-erik gibi bi renk.
Inglot rujlardan daha önce bahsetmiştim.Taş gibi rujlar.Hem sertlik bakımından hemde kalite ve kalıcılık olarak.Fakat bu sertliği beni biraz bu rujlardan uzaklaştırıyor ben daha çok dudağıma sürerken yumuşak olmasını istiyorum.







Gerçekten bereketli rujlar 4 gr , kalıcı ve pigmentliler.


 Rengi elimdeki gibi. Fakat sürdüğünüz de bir kaleme ihtiyaç duyabilirsiniz çünkü dudak çerçeveniz keskin olmuyor hafif smokey duruyor - evet smokey dudak diye bişey çıkardım :D -
Bu aralar da mor lila rujlar moda oldu.Bu rujlar kumrala sarışına esmere yakışabilir amaa kızıllar mor rujdan koşarak uzaklaşsınlar !


Inglot rujları hakkında şöyle demiş ;

E – vitamini ve kayısı çekirdeği yağı içerir.
Dudakları nemlendiren ve koruyan özel bir formüle sahiptir.
Kalıcılığı yüksektir.
Paraben içermemektedir.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

UYGULAMA:
Kolay ve homojen uygulama sağlar.
12 S fırça kullanılarak uygulama yapılır.
4.5 g/0.16 US OZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...