Yeni Ne Var ?

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Too Faced Lip Injection





 Too Faced dudak dolgunlaştırıcı gloss aldımm :)
 Şişkin dudaklara çok meraklı olmasam da bunu denemek istiyordum.
Bu glossu sürerek dolgun dudaklardan hevesinizi alabilirsiniz.Estetikle şişirmeden önce kozmetikleri deneyin bu ve bundan daha da başarılı dolgunlaştırıcı ürünler var.Sonuçta dudağınıza yaptıracağınız enjeksiyonun da bir ömrü var.






Dolgun dudakları seksi bulmamızın nedeni modadan çok bilinçaltımızla ilgili.Östrojen hormonu dudakları dolgunlaştırır.Kadınların yaşlandıkça dudaklarının incelip sönmesinin nedeni budur.Dolgun dudakları aslında üremede verimlilik olarak algılıyoruz.
Bu ürüne gelecek olursak geçici ama etkili bir dolgunluk kazandırıyor.
Sürdüğünüz zaman dudaklarınız yanmaya başlıyor kızarıyor ve şişiyor.30dk dolgun kaldıktan sonra haliyle yavaş yavaş inmeye başlıyor.
Tek başına da gayet güzel duruyor isterseniz üzerine

bol bol gloss sürüp daha ıslak ve dolgun görüntü alabilirsiniz :)
Ben ne kadar memnun kaldım derseniz benim dudaklarım adeta olmadıkları için kocaman olamadılar annemde daha belli oldu.
Kokusu çok güzel küçükken saçları böyle kokan bi bebeğim vardı sanırım :)
Ben ürünü sevdim çok uzun etki etmese de eğlenceli geldi bana :)
Bu ürünün küçük boyu daha büyüğü de var.Too faced ın dudak dolgunlaştırıcı başka ürünleri de var
onlar için buraya bakabilirsiniz :)


Ürünün içeriği ise bu şekilde





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...