Yeni Ne Var ?

9 Haziran 2012 Cumartesi

INGLOT Sleeks Cream 93

Inglot glossların arasında en sevdiklerim sleeks cream serisi.Yumuşak , ışıltısız ve yapışkan değil.Ayrıca kokularını da çok seviyorum.
Ambalajları  deney tüpünü anımsatsa da ben seviyorum.Sleeks cream serisinde çok ürün yok sanırım seriyi tamamlarım :D







Zaten inglot'un ürünlerini çok başarılı buluyorum.Ayrıca fiyatları uçuk değil.Glosslardan 3 tane alınca sanırım 62 tl gibi bi avantajı vardı.
Kalıcılık olarak çok fazla değil ama yapışkan da değil.

Kırmızı rengini çok seviyorum.Fotoğrafta görünenden daha doygun bir tonda.Kalem ve ya rujun üstüne çok yakışıyor.Baya çarpıcı bir görüntü oluşuyor hele de beyaz tenliyseniz.

Klasik aplikatöre sahip, ürünü dozunda uyguluyor.
İki farklı ışık ayarında fotoğrafları :)
 Ürün 6ml

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...