Yeni Ne Var ?

19 Haziran 2012 Salı

MAC Studio Finish Concealer

Ne kadar talihsiz göz altlarına sahip olduğumu defalarca söylemişimdir.
Bu ürün almayı düşündüğüm en son üründü sebebi ürünün krem yapıda ve benim cildimin kuru olmasıydı.Rıfat Yüzüak'ın macle birlikte hediye ettiği küçük makyaj eğitimim de Cihangir mua'ya başta göz altlarımdan şikayetçi olduğumu söyledim.O da direk bu concealerı uygulamaya karar verdi.Ben cildim kuru kötü olmasın dedim yok hayır o kadar kurutan bir ürün değil dedi.Ben de peki o zaman dedim :)

Göz altlarımdaki koyuluk yüzünden hem sıcak ton hemde cildimden koyu ton kullanmak zorundayım.Normal tenim nc15-20 arası bu kapatıcıysa nw 25 .Uygulandığında göz altlarımla tenim arasında baya fark oluştuğundan üzerine aydınlatıcı geçiyorum ( ne kadar uğraştırıyor işte :/ )
Görsel thenotice.net 'den alınmıştır.*
Görsel mylovelylittleblog.com 'dan alınmıştır.*

Ancak o zaman sağlıklı görünen bakışlara kavuşuyorum.O halde bile sanki hala mor mu gözüküyor diye tereddüt ediyorum kafayı yedim sanırım.
Ürün yoğun bir krem yapıda.Öyle dokunduğunuzda hemen bi sürü ürün gelmiyor yani.Kullandığım en kapatıcı özellikli concealer.Yapısı kuru ciltler için biraz pullanmaya kurutmaya meyil verebilir.İyi bir krem ve bazla sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum.En azından ben böyle kullanıyorum.
Kullandığım bazı da şurada yazmıştım.
Yüzünüz içinde bu ürünü kullanmanız mümkün tabii ki.
Ürünün duruşu ve rengi bu şekilde.Fırçayla uygulamanızı tavsiye ederim.Kullandığımda saatler sonra hafif bir bozulma oluyor yakından bakınca fark edilen bir bozulma değil.Ayrıca spf 35 içeriyor.
Kısacası başarılı bir ürün fakat gerek 3 aşamayla kullanmam gerekse kış mevsiminde kurutma problemini tam bilmemem nedeniyle mükemmel kapatıcıyı aramaya devam edeceğim.
Ürünü şehriniz de mac yoksa telefonla sipariş etmeniz mümkün. 7 gram 47 tl

*Yaşanan veri kaybından dolayı görseller belirtilen internet sitelerinden alınmıştır.

14 yorum:

  1. ben de tam alacakken caydım bu üründen canım
    ankamallde denedim kapatıcılıgı ok ama sanki pul pul durdu
    inan çok kararsızım bu ürün konusunda
    spf olayı çok iyi kalıcılıgı da iyi
    ama bir içime sinmedi görüntüsü
    sanırım şu senin baz varya onunla deneyeceğim tekrar

    YanıtlaSil
  2. Mac te uygulasınlar bence.Gerçi bana öyle bir uygulama yaptı ki mua bi kilo boya oldu yüzüm :D ben o kadar kat kat yoğun uygulama yapmam.Bi de bunu uyguladığı fırça var onu almak istiyorum.Bazsız uygulamadım hiç ama bana iyi geleceğini hiç sanmıyorum bazı baya sevdim.Bi de dior kapatıcı deneyeceğim :S

    YanıtlaSil
  3. ben de 4 yıldır bu kapatıcıyı kullanıyorum :) arada ihanet ettiğim oluyor tabii ama dönüp dolaşıp yine onu kullanıyorum, kışın bazen pul pul olabiliyor ama dediğin gibi altına nemlendirme özelliği yüksek bir krem kullanınca sorun olmuyor.

    YanıtlaSil
  4. kapatıcı madurları :D
    ben artdeco aldım yazısı gelecek 2 güne canım iyi gibi hatta daha kapatıcı studiofinishten ama spf yok ve birikme yapıyor pudrayla iyi ama
    bana o dediğim minyon mua çok hafif uyguladı ben nc 25 im kapatıcıyı koyu sürelim dedim
    aynı ton uyguladı kapatmadı gibi geldi o yüzden
    fondoten fırcasıyla uyguladı bir de
    ben blending fırcasıyla daha iyi uyguladım sonra diğer gözlatıma
    içime sinmedi yani

    dior sculpt mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dior skin nude.Hep aklımda herşeyi aldım bi o kaldı resmen :D mağazada bi denemeyi düşünüyorum

      Sil
    2. soap&glory diye bir marka var
      http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=103176/Soap-and-Glory---Trick-and-Treatment-Dark-Circle-Concealer/Unlisted-Brand/Concealers şu ürün çok merak ediyorum
      bu arada skin nude lancome effacernes kadar kapatıyor kardeşim kullanmıştı

      Sil
    3. türkiyede yok malesef :(( bi ara gittigidiyorda gördüm çok uçuk fiyata

      Sil
  5. mahrumiyet bölgesiyiz amerika da bi arkadaşım var o bulabilir mi orada getirtsem ?

    YanıtlaSil
  6. piyasadaki bir çok kapatıcıyı denemiş biri olarak yves rocher bana çok iyi geldi.... benim göz altlarım çoooook mor ama yves rocher hem kapatıcılık açısından iyi hem de sürüşü çok kolay hiç kurumuyor ve çizgilere dolmuyor... denemeni öneririm.

    YanıtlaSil
  7. bu üründen bende memnun kalmadım Clınıque ürününü araştırırken sizin siteye rastladım ve bana güzel bir rehber oldu :) şimdide Mac Select cover denicem umarım memnun kalırım :) ben blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Vanilyacığım benim gözlerimin altındaki damarlar çok belli. Bu kapatıcı etkili olur mu sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kapatacılık olsa da tamamen kapatmıyor ama büyük oranda etkili olur

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...