Yeni Ne Var ?

3 Haziran 2012 Pazar

The Body Shop Super Volume Mascara

Maskara herkese göre değişen bir konudur kimi tek tek ayırsın ister kimi hafif yapıştırsın,uzatsın...
Benim kirpiklerim biraz sinir bozucu ve inatçı oldukları için çok da bişey anlayamadım bu maskaradan.Çünkü ben kıvırdım sürdükçe onlar düzleşti her zamanki gibi yani o yüzden hacim verme özelliği ne kadar yoğun anlayamadım.



Kendi kirpiklerimi unutup objektif konuşmam gerekirse güzel bir maskara.Öncelikle ağırlık yapma ve sertleştirme gibi bir durumu yok.Fırçası kıl fırça ve küçük lifler halinde parçalar var bu parçalar kirpiğinize yapışıp daha dolgun ve uzun gösteriyorlar.Ama kirpikleri fırçası itibariyle tek tek ayırmıyor,düzgün ve orantılı bir şekilde hafif birbirine yapıştırıyor ama bu tabii ki kötü bir görüntü değil.Ama illa tek tek ayıran maskara isterseniz o maskara bu değil.
Bendeki siyah renk geçen yıl ki fiyatı 27 felandı bu yaz kaç bilmiyorum ama kirpikleriniz benimki gibi sorunlu değilse bence şans verebilirsiniz bu maskaraya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...