Yeni Ne Var ?

26 Haziran 2012 Salı

Vaseline Hand Cream

Ellerimi çok sık yıkadığım için ve cildim kuru olduğundan kremsiz yapamam.En çok satın aldığım ürünlerden biri de el kremi bu yüzden çeşit çeşit denerim.Bu kremi de migros indiriminden bi sürü kremle beraber almıştım.


Daha önce hiç vaseline ürünü kullanmamıştım.Bu ürünü çok sevdim.Bu krem çok kuru ciltler için yani benim için.Sürdüğümde hemen emiliyor ama yok olmuyor.Bazı kremleri sürersiniz ama hemen yok olur .Ben onlardansa sürdüğümde tenimde yumuşaklık,hafif bir his bırakan kremleri tercih ediyorum.
Boyutu ufak çantada rahat taşınabilir.Ben bitirmek üzereyim,çekmecem de hep bulunduracağım el kremleri arasına girdi.Ayak kremini de merak ediyorum.
Fiyatları uygun sanırım bu 9tl felandı.Migros'larda krem,kozmetik indirimlerini iyi değerlendirin derim %50 iniyor bazen.Ayrıca gratis ve bi çok yerde de bulabilirsiniz :)

1 yorum:

  1. bende dün aldım set olarak el ayak kremi ve french manikür seti ile birlikte kit yapmışlar 10 tl idi watsonsda haberiniz olsun istedim=))

    blogumu da ziyaret ederseniz sevinirim
    http://desenlioje.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...