Yeni Ne Var ?

21 Haziran 2012 Perşembe

MAC prep+prime Highlighter

 Bu hafta satışa çıkacak olan mac casual colour koleksiyonunda da bulunacak olan bu aydınlatıcıdan hemen bahsetmek isterim.
Daha önce bahsettiğim mac studio finish concealer ın üzerine uyguluyorum bu aydınlatıcıyı.Kapatıcının koyu rengini aydınlatıyor.


 Ürünün iki rengi var bu açık olanı.Aynı zamanda kapatma özelliği de var tabii iyi göz altlarına sahipseniz.
 Aydınlatıcıyı sevdim fakat bu ambalajlardan nefret ettiğimi bi kez daha anladım.Bi kere ben o ucundaki fırçayı kullanmıyorum.Sadece ürünü dokunduruyorum sonra kapatıcı fırçasıyla dağıtıyorum.Ayrıca arkasını çevirince ürün geliyor ama sizin istediğiniz kadar değil kendi istediği kadar geliyor.Az gelse bi daha çevirince çok geliyor felan.Bi de bu tür kalem tarzı gloss aydınlatıcı vs  ürünlerin gramajı çok çok az oluyor.Hemencecik bitiyor :/


Rengi sarı alt tonlu güzel bir aydınlık veriyor.Tekrar alır mıyım bilmiyorum sanırım başka ürünler de denerim.




Ürün 3,6 ml 65tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...