Yeni Ne Var ?

23 Haziran 2012 Cumartesi

Celvin Klein Beauty


İlk kokladığım anda beynimde sinyaller çakan bu parfümü takdim etmek isterim.


Bu parfümü kokladığımda almam gerektiğini anladım ama hep ertelemiştim sonunda aldım.O kadar kafama takmıştım ki ölsem tabutuma gelinlik yerine beauty koyarlardı o.O





Aslında niyetim 30 ml parfüm almaktı çünkü hem çok parfümüm var kullanılması gereken hemde çantada parfüm taşımayı sevdiğim için ama kofre hali daha uygun geldi.


Çiçek kokusu burnuma o kadar boyutlu geliyor ki resmen mutluluk hormonu salgılıyorum.Aslında kadın parfümleri daha çok erkekleri,erkek parfümü ise kadınları etkiler ama çiçek kokusu hastası olduğumdan bayılıyorum.
 Parfümün tepe notalarında ısınmış ambrette tohumları, kalp notasında yasemin ve gala çiçeği dip notasında sedir ağacı bulunuyor.Ve içinde aşık olduğum çiçek zambak var.Sanırım zambağın büyük payı var ve gala çiçeğini de çok severim her ne kadar adını sonradan öğrensem de :)
İnternette hakkında ne yazılmış diye kurcaladım çok sıradan ve basit bulanlar var ilginç geldi.Çok feminen ve sıradan diyenler var.Evet tam bir kadına yakışacak bir kadın kokusu ama ben basit olduğuna asla katılmıyorum bence çiçekler çok iyi kullanılmış.
Boyutu çanta için biraz büyük hatta şişesi baya ağır artık evde duracak mecburen.100 ml hiç düşünemiyorum.

Kendisi benim devamlı alınacak parfümlerimden oldu.
Kofrede 50 ml parfüm ve 50 ml losyon bulunmakta fiyatı 199tl.





Diane Kruger'li tanıtım videosuyla sizi başbaşa bırakayım :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...