Yeni Ne Var ?

23 Eylül 2012 Pazar

Adım adım göz makyajı (Inglot eyeshadow 08-433-471-422-53)



Severek kullandığım Inglot'un farlarıyla bir makyaj postu hazırlamak istedim.Ne kadar olmuş siz karar verin :) ama önce paletten bahsedeyim.
Bildiğiniz gibi Inglot'un farları yumuşak,pigmentli ve büyük oranda kalıcı.Tabii ki baz kullanımıyla kalıcılık maksimuma çıkıyor.Palette gördüğünüz renkler benim en sevdiğim,en kullanışlı bulduğum renkler.Makyajımda yeşilleri ve şampanya rengini kullandım.




Önce göz kremi,kapatıcı ve baz uyguluyorum.Kullandığım kapatıcı mac studio finish concealer ve baz Inglot.Bunlardan sonra baz renkte mat bir far kullandım.Nars eyeshadow pencille rengi belirginleştirmek için kirpik diplerime ve katlanma kırışığıma biraz uyguladım.Bu adım çok da gerekli değil ben kalemi değerlendirmek için kullanıyorum.Nars kalemi ve diğer kalemlerime dumanlı görünüm vermek için Inglot 80HP kullanıyorum.
 Daha sonra açık zeytin yeşili farımı göz pınarından göz topu bitişine kadar sürüyorum.Düz farlarımı sürmek için Inglot 9s ve 16pp kullanıyorum.
 Daha sonra şampanya farı kaş altına ve göz pınarına uygulayıp asker yeşili diyebileceğimiz koyu yeşille gölgelendiriyorum.Gölge için Inglot 6ss kullanıyorum.
 Daha sonra kirpik dibi boyu koyu siyah ince bir eyeline çekiyoruz.Çok keskin ve belirgin çekmemeye özen göstermek önemli.Amaç renklere boyut ve derinlik getirmek.
 En son olarak İç kanallara siyah kalem,kirpiklere maskara sürüyorum.Üst iç kanala da siyah kalem uygulamak derinlik ve kirpiklerin çok görünmesi için ufak bi hile :)

 Dikkat ettiyseniz maskaradan önce kirpiklerim çok düz ve aşağıya doğru.Kıvırmak için Inglot kirpik kıvırıcı kullanıyorum.Maskaram da Inglot volume&waterproof.









Makyajda kullanmadığım kahverengi renkler ise soldan 422 ve 53 numaralı farlar.422 pearl yapıda 53 numaralı ise simli bir kahve tonu.




Makyaj için kullandığım farlar bunlar.Şampanya rengi 08 numara ve oldukça ışıltılı,Zeytinyeşili olarak nitelediğim 433,Alttaki koyu yeşil far ise 471 numaralı far.Inglot'un freedom sistemi geniş renk skalasına sahip.Eğer değişmediyse tekli farlar (yuvarlak olanlar) 19 TL ve 1,4 gr.Paletin fiyatı 11 TL olabilir. 3 lü 5li ve daha büyük paletler yaptırabilirsiniz.Palet doldurduğunuzda da bir indirim oluyor far ve rujlar 15TL oluyordu.

Umarım anlatabilmişimdir :)

13 yorum:

  1. abartıdan uzak gayet hoş olmuşş :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel ve kullanışlı bir göz makyajı olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) Bi daha sefere daha iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çok doğal bir makyaj olmuş canım. Renklere de bayıldımm. Ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  5. tam benim renklerim canım cok güzel olmuş
    insan kendisi de güzel olunca ne sürse... :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim teşvik edici yorumalarınız için :)

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim kuzum,çok güzel bi makyaj olmuş :) inglot kirpik kıvırıcı listeme eklendi bileee :D çok güzel kıvırmış,beğendim :) ürünlerin hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Yeşil far ne kadar güzel yakışmış.

    Bayıldım bu makyaja..

    YanıtlaSil
  9. Kullandığın renkler ne kadar güzelmiş ^^ Tabi gözlerinde çok güzel olduğu için makyajın çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...