Yeni Ne Var ?

20 Eylül 2012 Perşembe

Lee Stafford Hair Growth Treatment

 Daha önce de başka ürünleri hakkında bahsetmiştim Lee stafford'un , şimdi anlatacağım ürünse saçın uzamasına yardım eden maskesi.











 Lee Stafford saçı besleyen bu maskesiyle daha gür ve daha uzun saçlar vaad ediyor.Ürün saç derisini besliyor,saçı onarıyor ve maksimum uzunluğa ulaşma süresini kısaltıyor.

Daha önce de bir kaç kutu bitirdiğim bu maskeyi seviyorum.Saçlarım yeterince uzun olduğundan,kısa saçlara göre daha az uzuyor ama yine de uzuyor :) Saçlarım ayda ne kadar uzuyor net olarak bilemiyorum ama düzenli kullandığım zaman etki ettiğini düşünüyorum.Ayrıca saçı yumuşatıyor saç derisini rahatlatıyor.

Saça dipten uca uyguluyorsunuz ve saç derisine masaj yapıyorsunuz.Bu hem ürünün daha iyi nüfuz etmesini hemde saç derisindeki kan akşının hızlanmasını sağlıyor.
Ürünün saçı yağlandırma sönükleştirme gibi bir eksi yönü yok.Aksine saça canlılık ve yumuşaklık veriyor.Kötü yanı olarak maalesef kavanoz şeklinde ambalaja sahip olması (banyoda içine su kaçmaması için ekstra özen gerektiriyor) ve de içinde koruyucu paraben vb. bulunması.



Maskeyi şampuandan sonra , kremden önce uyguluyorsunuz.Serinin şampuanı ve saç kremi olsa da ne yazık ki hiç bir yerde bulamadım sanırım Türkiye'de yok bir çok şey gibi :/ Lee Stafford'un farklı ihtiyaçlara göre geniş bir ürün yelpazesi var.Hepsi ülkemizde mevcut olmasa da (hatta çoğu Tekin Acar'da şampuanları neredeyse yok!) Tekin Acar'lardan bulabilirsiniz.Ürün 200 ml 31,5TL

3 yorum:

  1. Güzel bir şeye benziyor, elimdekiler bitince denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  2. aklımı çeldin. haftada 2 kez argan yagıyla maske yapıyorum sacıma ama bunu da almak ıstıyoruum. tek sorun Tekin Acar'da satılması. ordan bise almak istemiyorum :/

    YanıtlaSil
  3. Bende sırf Lee Stafford için giriyorum Tekin Acar'a desem yeridir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...