Yeni Ne Var ?

5 Eylül 2012 Çarşamba

Inglot Amc Eye Liner 103

 Inglot'un birçok ürününü olduğu gibi Amc göz kalemlerini de çok beğeniyorum.Malum göz kalemi deyince ilk aklımıza gelen soru "kalıcı mı ? "

Kirpik dibi ve göz kapağında kalıcılık konusunda problem yaşamasam da iç kanalda gerçekten kalıcılık istiyorum.Benim gözlerim hassas gözlerden; biraz güneş,birazcık esinti bile benim gözlerimi kızartıp,sulandırabiliyor.Hal böyle olunca hem alerji yapmayan hemde kalıcı bir kalem kullanmak durumunda kalıyorum.
Inglot'un hiç bir ürünü bende sorun çıkarmadı şimdiye kadar.Bu kalemi de çok sevdim zaten daha önceden kahverengi olanı vardı ama kızıla kaçtığından fazla kullanamadım.Rengi simsiyah veriyor.İç kanalda hiç zorlamadan dokunduğunuz gibi simsiyah rengi alıyorsunuz.Bazı kalemler hafif fümeye kaçar bu tam anlamıyla keskin bir siyah.Göz kapağında da gayet iyi olduğunu düşünüyorum yalnız ten renginizle aynı renkte bir baz far sürüp kalemi uygularsanız akma problemini büyük ölçüde engellemiş olursunuz.Ayrıca çok rahat dağıtabilir güzel smokey makyajlar çıkarabilirsiniz :)

Ürün hakkında inglot şöyle demiş ; Hafif pigmentler içerir.
Yoğun ve derin renklere sahiptir.
Kalıcılığı yuksektir. 50°C’ye kadar dayanıklılığı devam eder.
Paraben içermemektedir.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.1.38 g/0.048 US OZ
Ürünü 29TL hatırlamakla beraber 3. ürüne %30 indirim olduğunu hatırlatmak isterim :)

3 yorum:

  1. gerçekten güzel gözüküyor denemeye değer :) özellikle simsiyah olması! dediğin gibi çoğu kalem siyah denmesine rağmen füme..

    YanıtlaSil
  2. bencede :)denemek lazım hoş görünüyo kaliteli

    YanıtlaSil
  3. bende mac kullanıyorum ama bitmek üzere inglot almayı düşünüyodum ama nasıl olduğunu bilmiyordum sayenizde biliyorum artık :)

    jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...