Yeni Ne Var ?

18 Mayıs 2012 Cuma

Clinique All About Eyes Concealer

 Sanırım 3. kez tekrar almışımdır bu kapatıcıyı.
 Başarılı bir ürün olduğunu söylemeliyim.Yine de hayatımın kapatıcısı olmasa da tekrar alırım hatta bir koyusunu denemek istiyorum.Benim göz altlarım koyu renkli bu renk çok felaket yapmıyor ama tamamen de kapatmıyor.


Ürünün çok azı bile geniş bir alana yetiyor.Benim çizgilerime çok az dolabiliyor bazen onu da düzeltince pek sorun olmuyor.Kalıcı ve kıvamlı bir ürün ben bunu fırçayla sürmüyorum.Parmaklarımla sürüp süngerle düzeltiyorum.


 Çok bereketli bir ürün hemen hemen her gün kullandığımda bile 10 ay filan yetmişti.Sarı alt tonlu bir rengi var.Çoğu Türk kadını da sarı alt tonlu.
Çok mor değilse göz çevreniz tamamen kapatacak bir ürün.
Sephora , tekin acar , sevil , boyner gibi bir çok mağazada bulabilirsiniz.Ürün şu anda 59tl olmuş.
10 ml
Benim kapatıcı arayışlarım maalesef devam edecek..

3 yorum:

  1. ben bu ürünü hiç sevemedim bitsin diye gözüne bakıyorum

    YanıtlaSil
  2. ben de bu ürünü kullanıyorum bazen yakıyor gözümü nedendir anlayamadım. ama genel anlamda kapatıcı özelliğinden memnunum . çok mor değil gözaltlarım o nedenle benim için yeterli oluyor.aynı zamanda kırışıklıklarımın azaldığını görüyorum. tabiki tek başına kullanmıyorum ama tamamlayıcı oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...