Yeni Ne Var ?

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Sally Complete Salon Manicure SHEER ME NOW


 Sally Hansen manikür konusunda ödüle doymuş bir marka.Keşke tüm ürünlerine burada ulaşabilsek ama genelde bu şekildeki en klasik en çok satılan serileri bulunuyor.Ya da şimdiye kadar ben mi göremedim bilmiyorum.




5 adım bir arada olan bu ojeleri seviyorum.Her ne kadar uzatıcı etkiyi benim tırnaklarım pek gösteremese de ojenin kıvamı kokusunun rahatsız etmemesi ve tırnaklarımı biraz olsun güçlü hissettirmesi beni tatmin ediyor.

 Tek katta da opak bir görüntü çıksa da ben tabiki iki kat uyguluyorum.Hatta altına güçlendirici cila üstüne de kurutucu cila uyguluyorum böylece oje benim için biraz daha kalıcı oluyor.

Ojenin kalın ve yassı bir fırçası var fotoğraflamayı unutmuşum.Büyük tırnaklılar fırça izi olmadan tek seferde sürebilirler.
Kalıcılığı hakkında net bilgi veremem benim tırnaklarım çok soyulur elim sudan çıkmaz haliyle oje de dayanmaz en fazla iki günde yenilerim ojemi.


130 numara bej bir renk başka bej  tonları da mevcut. 14ml tombik şişesine ve kalitesini göz önüne alırsak uygun fiyatlılar 11 yada 13 tl bi fiyatı vardı sanırım.

1 yorum:

  1. bu renk gerçekten sağlıklı bir görüntü kazandırmış tırnaklarınıza desenlioje.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...