Yeni Ne Var ?

15 Mayıs 2012 Salı

Sephora lip gloss Flushed

Sephora rujları ve glossları severek kullanırım.Gloss ve rujunu bitirmişliğim de var :) Fakat bu gloss beni hayal kırıklığına uğrattı bence sephora nın en başarısız gloss u bu. Bu seri satıştan kalktı mı dikkat etmedim.
Rengini çok beğenerek almıştım fakat kokusu o kadar baydı ki beni.Bundan sonra koklayıp koklayıp alsam daha iyi olur sanırım.Ambalajından bile alabiliyorum kokusunu.






Erik rengi ve altın simleri var.
Dudakta bu rengi vermiyor.Çok sürerseniz de sanki dudağınızdan akıyor gibi oluyor.

elimdeki renk çok hoş aslında ama dudakta böyle değil.
İndirimden 12tl gibi bir fiyata almıştım geçen yaz.
Tüpün ucunda herhangi bir fırça felan yok normal sıkıp sürdüğümüz plastik kesik uçlu.
Ürün 10 ml oldukça çok sanki oje.
Glosslarımın arasında öylece yatan bir ürün ne yazık ki :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...