Yeni Ne Var ?

17 Mayıs 2012 Perşembe

MAC Blush Ombre

MAc Daphne Guinness koleksiyonun da satışa çıkan Azelea Blossom allık soğuk bir pembe - mor.

Daha önceden de başka bir koleksiyonda satışa çıkmış bu allık. Yani tekrar satışa çıkabilir.



Mor kısım sprey mi değilmi diye çok anlamaya çalışmıştım :D spreyse de yoğun bir sprey hala kaybolmadı mor renk :D
Yapısı biraz sert olduğundan parmağımla sürünce fotoğrafta belli olmadı bende sünger aplikatörle sürdüm.
Pembe ve moru karıştırıp uyguladığınızda hoş bir görüntü veriyor.Beyaz tenliler belli olacak bir renk esmerler de nasıl durur bilmiyorum ama koleksiyonda daha koyu olan vintage grape de vardı.
Mor tonlu ya da bordo rujlara yakışan bir allık.
Koluma bir kaç kat sürdüm ama yanakta kendini yeterince belli edebilen bir renk.


Ürün 9gr uzunca bir süre yetecek bir ürün.
Büyük allıkların fiyatları biraz daha fazla olsa da ürün ağırlığına göre normal aslında.Zamdan sonra ne kadar yaparlar bilmiyorum ama ben sanırım 77tl ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...